Gå til innhold

vekt hos mødrene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 4 kg igjen til der jeg var før fødslen. Men skulle gjerne tatt av 6 kg til. Er bare 158 høy så da er alt over 60 kg overvekt, kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 2 her... fornøyd med det... så for meg et slit for å bli kvitt de 12 jeg gikk opp så når jeg har gått ned 14 stresser jeg ikke lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste kiloene (som er ca 3 for meg) sitter gjerne som støpt, og må slites av..:( Jeg har meldt meg inn i www.vektklubb.no, funker veldig fint. Gått ned tre kilo på tre uker, samtidig som jeg har spist helt normal mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er heldige dere! Jeg har 14 kg igjen jeg :-(

 

Jeg la på meg 27kg og gikk ned 10kg på sykehuset. Jeg hadde veldig mye vann og var veldig hoved i hender og føtter.

 

Jeg er typen som legger på meg veldig lett og har alltid slitt med vekten. Gikk ned 28 kg på Grete Roede kurs for noen år siden og hold meg nede i vekt et par år (noe som ikke var lett..), så ble jeg gravid.......

Har begynt på Grete Roede igjen og er fast bestemt på å kvitte meg med kiloene igjen. Håper det blir litt lettere denne gangen, siden jeg er i mye bedre fysisk form nå enn jeg var da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kg igjen, men har gått opp litt igjen. Men hadde nå vært på diett rett før jeg ble gravid, så det er vel dette som er normalvekten min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg gikk opp 15 kg i svangerskapet, men var ca 10 kg for tung i utgangspunktet. Etter fødselen gikk jeg ned 10 kg med en gang - men har ikke gått ned et gram siden. Heller nesten opp et par kilo - så nå er det nok! Har startet med voldsom innskrenkning på sjokolade, boller, kaker osv osv. Kan ikke sitte hver dag og proppe seg full vet du........huff - selv om det er så godt!!!! Blir spennende å se hvordan utviklingen blir. Hittil har det gått greit - holdt på siden mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er omtrent nede på vekten jeg hadde før jeg ble gravid, og er ganske fornøyd med den.. men ønsker virkelig å bli litt strammere i kroppen, spes. magen. Men sliter med å finne tid til å trene! Sofaen og dibb lokker mye mer, he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 5 kg mer enn før jeg ble gravid. La på meg ca 20kg. Kan godt beholde de 5 ekstrakiloene, de trives jeg med. Men skulle gjerne vært litt flinkere til å trene (men trilleturene må da telle for noe?!;) og kanskje spist litt sunnere...nuvel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned alle 14 kg + 7 til 3-4 uker etter fødselen. Lillemann hadde mye vondt i magen, og det eneste som hjalp var å gå laaaaange turer. Går fortsatt mye turer, men en par kilo har hoppet på igjen gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 5 kg under der jeg var da jeg blle gravid, uten å gjøre noe som helst innsats. Klager ikke på det! Men kroppen er liksom ikke den samme likevel...Kunne godt hatt noen flere kilo bare magen min hadde vært litt flatere liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...