Gå til innhold

Bare jeg som ikke ble "friskmeldt" etter 6-ukers?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Under gu fant legen ut det hade dannet seg litt "villkjøtt" hvor jeg ble sydd. En flik med hud liksom. Noe som forklarte blod på papiret og svie ved vannlating.Fikk beskjed om å kjøpe lapis-stift på apoteket og etse den bort. Og det var akkurat like ekkelt som det høres ut.Svidde noe grusomt og var vondt å sitte etterpå. Noen med erfaring med lapis og som vet hvor mange behandlinger jeg skal ha? Legen sa det stod på den med det stod ingenting om det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var plaget me det da jeg hadde fått eldstejenta. Jeg penslet til det var borte. Hadde store kuler me viltvoksende vev:-/ Merket det først da jeg kjente noe ekkelt mellom beina hver gang jeg skulle sette meg ned.. Jeg revnet mykje da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om at det fortsatt sprika litt, dvs at jeg må knipe i vei, så blir det vel bra. Føler fortsatt at jeg må knipe igjen før jeg nyser el hoster, så det ikke skal komme noen dråper. Kniper helt klart oftere nå, og føler at det er bedre allerede. Så satser på at d ordner seg snart.

Er pynglete og derfor denne gang anonym....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der du sydde at det spriker? Men dette er da ikkje noe å være flau for! :-)Helt normalt at man kan få sånne plager! De hadde sydd meg feil. Så jeg hadde en streng som gikk rett over min edleste del.. kremt.. Så et samleie hadde ikkje gått an da, for å si det mildt.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...