mammaTiL4gutter Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 runde nr 3 med farrang starta i natt....fyttikatta. Nettopp fått vaska alle sengeklær,dyner puter å matter å gud veit hva...så starter de pinadø pån igjen....tror jeg blir gaaaaallll!!!! å neste uke er det vinterferie..da er vell sikkert unga ferdig å mor sjøl ligger flat i senga... :-( unnskyld.....bare måtte suttre litt....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Har aldri hørt ordet farrang før, men forstår at det er snakk om omgangssyken! GOD BEDRING!!! HÅPER DU SLIPPER UNNA!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Du får se det positive, nå er du sikkert NORGES MESTER i å vaske sengetøy.... Ha ha ha.... Neida, jeg synes faktisk synd på deg, og noen ganger kan det virke som om mor er den eneste friske. Nettopp fordi det er hun som må vaske. Og som du sier, når alle er fit for fight, ja da klapper mor sammen som et korthus. Ønsker dere god bedring, håper du går klar av det-
♥Snulder Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Huff!!! God bedring. Trøsten er at det går over...en eller annen gang:)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 oi oi oi .... går det ann?????????????? å nei! Stakkars deg! stakkars, stakkars deg!
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 bære du itj får "renjarompe" så ska du vær gla ;o) usj,misunje dæ itj.ha sloppe unja her te no.men vi kanj byttj litt? du får frosne rør,å æ kanj vask farang bort fra huset dett.va itj d lurt?? hehe,go bedring te dåkk alj =) sekkert fresk te vinterferien.xxx krysse fingran før d.
Superlis Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Å huff og huff,det er noe av det verste jeg vet sånn spysyke!! All sykdom er pyton,men spye...fytti!! God bedring til alle sammen!!
Karomamma Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 GOD BEDRING til resten av gjengen din og stakkars deg. Så kjipt med farrang! Medfølende klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå