snurrebolla Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 JAAA! Det er visst vanlig å klø på magen fordi huden strekker seg. Jeg synes ofte det hjelper litt å smøre med lotion / olje.
Lindus og juni-jenta Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Jeg hadde samme problemet men det er borte etter jeg fikk et supert tips på parfymeriet: Bruk body-scrub hver dag i dusjen og smør med body treatment oil hver dag både morgen og kveld. Fukt huden før før du varmer oljen litt ved å gni den i hendene så er den lettere å smøre på. Jeg bruker Clarins men sikkert andre som er like bra. Dette skal visst være forebyggende for strekkmerker også. Og jeg fikk streng beskjed om å la være å klø, da blir det bare værre...
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 jeg også kløøøør, og jeg har fått DE strekkmerkene midt på magen, 3-4 stk på hver side av navlen...sambo sier det ser ut som om noen har prøvd å snitte meg opp...jeg har prøvd med kokoskrem og alt...
fox`y Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Ja d klør noe sinnsykt,har d ikke kunn på magen jeg da,men hele kroppen klør..skikkelig plagsomt=O(
Minnie_Moon Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Klødde veldig for noen uker siden. Kanskje rundt uke 23-24... Men det har gått litt over nå, er i uke 28. Jeg fikk også noen strekkmerker midt på magen på hver side av navlen i denne perioden. Jeg syntes det hjalp mot kløen og smøre da, men ikke strekkmerkene... De kom likevel.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 jeg har svangerskapskløe.. men klør på hele kroppen. jeg har hørt at kløe på magen ofte kan være tegn på at huden din strekker seg.. smør deg godt med parfymefri tykk krem flere ganger om dagen.. det skal også gjøre huden mer elastisk med tanke på strekkmerker
lite jentenurk Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 ja huff det er plagsomt. vet det er fordi at huden strekker seg, så jeg smører og jeg smører. Håper det hjelper
roru Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 Jeg hadde det samme problemet etter at jeg var på UL og ikke tålte UL kremen som de brukte. Jeg hadde skikkelig klø problemer i en uke, passet på å vaske med en kald svalende klut og smurte meg inn med "Ceridal Lipogel". Denne kremen er uten vann, konserveringsmiddel, fargestoffer eller parfyme. Klarer meg ikke uten denne kremen, stort sett alle bodykremer har konserveringsmiddel som ender på ....paraben og disse stoffene tåler ikke jeg. Håper det er noen som kan ha hjelp av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå