Lene 1. Mai Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jenta vår er blitt forkjølet, men hun vil absolutt ikke sove inne... Er det uforsvarlig å la henne sove ute når det er kaldere enn minus 10 og hun er forkjølet...?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hei:) Hadde samme "problemet" sist uke. Snuppa var veldig forkjøla, og det var iskladt ute. Så jeg endte opp med å bysse henne i søvn jeg da. Sov selfølgelig ikke like lenge som hun gjør ute;) Om det er uforsvarlig å ta henne ut... De har jo alltid sagt at er det under -10, så skal de små ikke ut. Er pga lungene. Men vet at mange gjør det likevel. Dette tenker jeg hjalp deg veldig;) For no rør! jaja. Gjør som du føler. Det er jo sundt med frisk luft. Pakk godt på henne ihvertfall:)
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 -10 er vel for kaldt uansett. Det sies så lenge de ikke har feber kan de sove ute. Kan du ikke ta inn vogna da? og ha vinduet litt åpent?
Lene 1. Mai Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 Hovedproblemet mitt er vel egentlig at jeg skal på hytta - og da har vi bare pulk - ikke vogn... Og sove ute i pulk er vel kanskje enda værre...? Hun har sovet ute i minus 15-18 gr før, uten problemer, jeg bare pakker godt på henne (og rundt vognen)... så blir det ikke så kaldt nedi vognen. Men det er noe annet med pulk... I går gikk jeg en liten tur ute med vognen, og da hun hadde sovnet tok jeg vognen inn og tok av voksiposen. Men hun sov bare 45 min, og hun pleier å sove minst 2 timer... (Hun er 9 mdr)
Sololight Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Hun puster jo inn kald luft når hun ligger ute, så det er ikke sikkert det er så bra for luftveiene hennes... Jeg ville nok lagt henne inne og heller prøvd på flere dupper i løpet av dagen. Hun kan jo venne seg til å sove inne også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå