Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert oppi noen situasjoner der jeg ikke har hatt noe valg, h******* snø! Men burde jeg helst unngå det?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo tungt arbeid, da....

Men du må kjenne etter selv. Dersom du får ubehag av å måke, bør du prøve å overlate det til noen andre. Ellers får du prøve å ta det i et litt roligere tempo (sakte film, thihi) enn ellers.

Skrevet

Jeg har måkt litt snø, men tok det veldig med ro.. Går vel bra tror jeg, og man kjenner når det er nok som regel. Pass på at du ikke får bråstopp og kjører skuffa i magen.. Det er nemlig lett..

Merket at jeg fikk litt vondt i magen etterhvert, så gav meg.. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Er 18+5. Har ikke kjent noe ubehag etterpå, selv om jeg ikke akkurat tok rolige bevegelser (stressa litt med å komme meg hjem).

Uff, hater snø.

Men med andre ord, så lenge det ikke er ubehagelig så går det greit da.

Skrevet

Så lenge det ikke er ubehagelig, går det nok greit, ja.......

Ikke så lenge til våren heldigvis (thihi).

Skrevet

Hei Smurfejenta. Jeg er like langt som deg og jeg måker littegranne når gubben ikke ser meg. Hvis han ser at jeg er ute og måker kommer han bare ut og arresterer meg. men sålenge det ikke er sånn våt og kald snø så går det vel greit. Bare pass på begrensningene dine. det gjør jeg :)

Skrevet

jeg kan ikke måke eller støvsuge..har fått streng beskjed av fysioterapauten om et det er det verste jeg kan gjøre..

men jeg har da bekkenløsning og har hatt det siden uke 5/6...

bor i tromsø,og her er det temmelig mye sny å måkke..

men men..jeg lager middag så får sambo måkke og støvsuge..

passer meg fint..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...