Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det være??

I ca tre mnd nå har hun vært mer eller mindre "dårlig". Blek om nebbet, rød under øynene, kvalm, vondt i magen, og til tider oppkast og feber.

Nå ligger hun rett ut i sengen og sover etter og ha kastet opp igjen!

Hun har ikke omgangssyken..kan det være noe hun reagerer på-noen andre som "kjenner" igjen symptomene??

Har vært hos lege, men de fant ikke noe..

Takker for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen igjen!! Dette kan jo umulig være bra. Har hun blitt sjekket for urinveisinfeksjon? Hadde jeg vært deg hadde jeg løpt fra lege til lege til jeg fikk svar. Dette er jo ikke normalt. I tre mnd!! Nei få henne innlagt og skjekkes for allt!!! Hadde blitt redd jeg hvis dette var min datter!

Lykke til,la meg få hør hva som skjer videre da:) Og gi vesle jenta masse Kos:)

Skrevet

Hvis du vanligvis går til fastlegen så vil jeg anbefale deg å gå til en privat lege i dette tilfelle. Det gjorde jeg med min gutt da vi syns vi fikk dårlig svar og oppfølging hos fastlegen og jeg skal si det fikk fart på sakene. Man må betale for en time hos privatlege selv for barn, men det er absolutt verdt det. Håper dere finner ut av det da :)

Skrevet

Kan høres litt ut som min 5 åring men med hoste i tillegg. Vi fikk etter mange lege besøk hos fastlegen, penecelin av en av de andre legene der (siden fastlegen var borte den dagen). Og du skal se at feber og hoste ble bedre og at generelt formen ble piggere.

Hun hadde ikke utslag på CRP så......

Hun hadde ikke holdt på så lenge heller, men vi vet jo ikke helt hva det er heller, så sant mykoplasma prøven vi venter på ikke er positiv da.

Finn en annen lege og få en annen mening

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde gått til legen å sakkt de får finne ut hva det er før du går derifa.Må mange ganger si det sånn for at de skal gjøre noe.

Har selv en gutt på 4,fra han var 1/2 og utover hadde utallige øyrbet.men fikk berre pencilin hver gang før jeg tilslutt sa etter mest 1 år at dette gadd jeg ikke mer,han fikk gjøre noe mer.Da ble han sendt til spesalisst,og fikk dren innen 3 mnd.Hadde vell gått sånn ennå hadde jeg ikke sakkt fra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...