Gå til innhold

vi må bruke våtservietter i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanverket hadde vist funnet ut at de skal bytte rørene i dag. og da har de stengt vannet verken vi eller naboen viste dette.

dette medfører en del ekle ting, eksempel kan ikke trekke opp etter do besøk , mmmmm gleder meg ikke til den lukta. kan ikke vaske hender etterpå heller. fint vi kjøper våtservietter. kan jo ikke gå og dulle med en baby med alle di basiluskene heller.

jeg har ikke nok mm så må kjøpe vann å blande med mme, han må jo få mat. vi får ikke vasket flaskene, må kjøpe masse vann.

får ikke vasket tøy benker eller gjort noe husarbed med behov for vann. jeg som utsatte så mye i går som jeg ikke kan gjøre i dag. håper de blir ferdig i dag de sier de skal det men man vet jo aldri.fint da kansje vi kan dra ut en tur nei pokker heller, det er for mange minus og vind ute jaja får sitte på rævva hjemme idag.

nei humøret er ikke på topp. jeg furter i dag. ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med ferdigblandet mme? Er litt dyrt, men bare for en dag...

Skrevet

har kjøpt en imsdal vi da.vi bruker collett, og de har ikke ferdigblanda så vidt jeg vet. ellers hadde vi nok kjøpt det.

Skrevet

ah. Ja så lene du har strøm så kan jo imsdal også kokes så vidt jg vet .. ;) Har full medlidenhet med deg forøvrig!Utrolig så avhengig man er av vann!

Skrevet

føler med deg, samme skjedde oss for ikke så lenge siden.

så dumt at de ikke gir beskjed slik at en kan forberede seg litt i forveien. det er ikke bare bare når en har små unger. tenk hvis en skal gi mat til de små tidlig e.l. og så må en løpe ut og kjøpe vann osv

blir ikke klok på de i det offentlige sektoren

Skrevet

det har nok stått i lokalavisa å vi abonerer ikke, men naboen gjør det og de hadde ikke fått det med seg.

men det er snø ute og jeg har stor gryte og har hentet snø og skal smelte og skylle i do for det der orker jeg ikke i dag ass. fy flate. har jo en enda mer fisefin nese nå en dag jeg gikk gravid så jeg takler ikke å skulle lukte doen i dag.

ja vi har jo strøm.

men jeg får jo dibbe litt ekstra i dag da når lille mann sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...