JuliLinda Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hva er det som feiler endel av de folka som skriver innlegg her og signerer med anonym? Makan til meninger! Enkelte ting kan dere sure bitre mennesker holde for dere selv. Dere er vel ikke nødt til å sper sure kommentarer konstant. Har ingen problemer med å forstå at man mener ulike ting, men det er vel måten man utaller seg på. Er for mange sårende. Lov å bruke hodet innimellom! Skjerp dere!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg skjønner ikke helt hva du skal frem til? Jeg ser svært sjeldent sånne sure kommentarer her inne. Synes vi har et fint forum her, og overser glatt de få dustete kommentarene som kommer fra enkelte. Anonym eller ikke anonyme...
JuliLinda Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 Du har helt rett i at det heldigvis ikke er mange av dem, og godt er jo det. Dette er jo ett forum hvor man kan få råd og støtte, og da blir det for dumt og dårlig gjort å komme med sånne kommentarer som hun som skrev innlegget om at hun blør fikk. Hun er i en fortvilt situasjon og skal ikke påføres dårlig samvittighet for at hun deler det med oss. Hvis man lar seg påvirke av slike innlegg må det jo være bedre å la være å lese dem.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Jeg synes det er flott at det er en anonym-knapp. Det er ikke alle spørsmål og meninger jeg har som jeg vil at andre skal vite om. Det er ikke så vanskelig å vite hvem vi er her inne for andre som kjenner til oss fra før. Vet godt at ei venninne av meg vet at det er jeg som skjuler meg bak nick'et mitt
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Jeg må si meg litt enig med JuliLinda....Når man skal være direkte ondskapsfulle mot andre her inne syns jeg godt de kan signere med nick sånn at man i allefall kan få forsvare seg, eller ta opp diskusjonen privat på meldinger. Gjelder det pinlige spm og sånn, syns jeg d er ok med denne "anonymiteten", men ikke når det gjelder kommentarer som er vondt ment. Det kan de spare seg for
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Hadde ikke sett de kommentarene jeg... Huff... Ja, det var noen skikkelig ekle kommentarer. Håper bare de fleste her inne greier å overse slike kommentarer... Det er jo ikke slik flesteparten føler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå