Gå til innhold

Krise! Kjempe uheldig med dagmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør vi? Vi hadde en dagmamma til sønnen vår, men bare ta han ut derfra da hun ikke var helt god. Problemet er at vi har jo begge full jobb og har akkurat fått ny begge to så kan ikke ta fri. Har ingen familie som kan passe for oss. Noen tips til hva vi skal gjøre?? Vil jo nødig si opp jobben min, noe som vil gi oss store økonomiske problemer. Vet vi har barnehageplass fom august, men er jo noen måneder innimellom der som skaper store problemer for oss. Takknemlig for alle tips eller om noen kjenner noen som er dagmamma i stavanger!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh stakkars deg. Jeg vet det er helt krise på dagmammafronten her i stavanger. Selv var jeg på intervju med 6 stykker og enda fant jeg ikke noen normale. Alle var jo helt inkompetente til å ta seg av unger. Du har sikkert hatt gutten din til en av de jeg har vært hos, vil jeg tro. Fikk tilslutt ei gjennom bekjente. Jeg har tlf nummeret til ei som jeg tror var grei, men som jeg ikke kunne bruke. Jeg kan fortelle om hvorfor i ei privat melding. Send meg ei melding i postkassen min her så kan du få nummeret. Vil ikke legge det ut, ser du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...