Katta79 Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Lørdag og søndag 21 - 22 april arrangerer jeg sammen med Cacas forhandler Connie Helen Høyum KAKEDEKORERINGS KURS på Gausel bydelshus. Det vil i løpet av helgen bli holdt 4 kurs (de to første på lørdag og de to siste på søndag): - Basic (Lær å dekorer en figurkake) - Blomster (Lær å lage nydelige blomster av royal icing/melis) - Marsipan (Ta med et sukkerbrød og lær å dekorere din egen marsipankake. Ta med hjem til familien når kurset er ferdig) - Sjokolade (Lær å lage flotte blomster av sjokoladepasta) Mer informasjon (mer beskrivelse av kurs + eksempel bilder, tider, priser o.l.) send meg en mail ([email protected]) eller svar i denne tråden!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 det vil jeg veldig gjerne være med på. hvor lang tid tar kurset, hva koster det, hvilke klokkeslett er det på søndagen??
Katta79 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 Her er oversikt når de forskjellige kursene går: • Basic Kurs, lørdag 21 april kl 10.00 til 13:30 • Blomster Kurs, lørdag 21 april kl 14.00 til 17:30 • Marsipankake Kurs, søndag 22 april kl 10.00 til 13:30 • Sjokolade Kurs, søndag 22 april kl 14.00 til 17:30 Hvert kurs koster 600 kr, men tar man to eller flere kurs er prisen 500 kr pr stk. Påmelding skjer på [email protected]
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Dette hørtes gøy ut! men du? jeg har ikke noe erfaring med sånne ting som dette. Har bakt mange kaker men får ikke til å pynte dem, kan jeg komme fordi om? Og dere holder kursmateriale?
Katta79 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 Så klar du kan komme! Det kreves ingen forhåndskunnskap, unntak; for blomsterkurset, hvor man må ha tatt basic kurset! Og ja vi holder alt kursmaterial, unntak; til marsipan kurset tar man med seg et ferdig bakt sukkerbrød og får ta med seg hjem en ferdig pyntet kake!!! Jeg har litt mer info og eksempel bilder i et word dokument, send meg en mail så sender jeg deg infoen!
Katta79 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2007 Det å dekorere med fotografi er i utgangspunktet ikke en del av noen av kursene. Men Connie som skal holde kursene har laget mange kaker med bilder på (http://www.connie.no/sikkopi-aug06/baktmarsipankake.html) og vil derfor sikkert kunne forklare hvordan dette gjøres. Og er det et stort ønske å lære hvordan dette gjøres kan vi sikkert få det lagt inn i et av kursene!
Katta79 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2007 Da har jeg lagt ut litt mer informasjon her: http://spiseligekunstverk.homeip.net/kakedekoreringskurs.doc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå