Gå til innhold

Triller dere tur hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg triller ikke hver eneste dag og merker at jeg får litt dårlig samvittighet for det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det i høst og tidlig i vinter, men nå når vinteren kom for alvor, kaldt og vind, så triller jeg ikke hver dag. Altfor kaldt!! Hadde blåst av veien om jeg skulle ut å trillet idag foreksempel...;)

Skrevet

Hehe... Nei, det er klart, det går ikke når det blåser og er kaldt! :) Men går du lange turer ellers?

HI

Skrevet

Blir desverre ikke så lange turer. Sliter enda med bekkenet(hadde bekkenløsning fra uke 12 i sv.skapet). Så klarer ikke gå så lange turer. Blir vel rundt 45min....

Skrevet

Vi tar vognen når vi skal hente eldstemann i barnehagen, men vi er da maks ute i 30 minutter. Jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt - er rett og slett ikke et utemenneske.

Skrevet

Fint å få litt forskjellige svar. :) Jeg er ikke et utemenneske jeg heller, men jeg innbiller meg at alle andre mødre triller hver dag så da "må" jeg også det. hehe....

Skrevet

Jeg triller ikke hver dag, men jr sover ute hver dag alikevel. Så det eneste jeg har dårlig samvittighet for er hunden :-)

Skrevet

Nei er for kaldt til å være ute å trille. Ikke få dårlig samvittighet for ikke å trille tur med babyen, den har ikke vondt av å være inne heller :)

Skrevet

ja, vi triller ute hver dag (mannen og jeg deler permisjonen), men lengden på turen varierer til de grader. Skal innrømme at jeg har ofte veldig korte turer, men føler ungen må ha litt frisk luft hver dag..

Skrevet

Stort sett har vi trillet hver dag, men de siste 3 ukene har det vært så kaldt her i Tromsø så noen dager har vi holdt oss inne, eller bare tatt en liten 15minutters tur.... Kjedelig. Er veldig glad i å være ute, har musikk på øret og koser meg :o) (og Oda sover som en stein)

Skrevet

Ikke hver dag, men går mye og lenge og ofte uten vogn,men med hund

Skrevet

nei ikke hver eneste dag, men prøver å få tatt en tur daglig. kose meg ute. tulla må trilles en liten tur for sove , vil ikke sove inne.

Skrevet

Her har ikke tulla fått være på trilletur siden søndag. Her trilles det sjelden i ukedagene, da det er innviklet å gå ut (syns eg). Og nå er d altfor mye snø t å gå ut, bor på sørlandet!!

Skrevet

Hver dag i starten, men ikke nå lenger. 1-2 ganer i uka nå. Passer på at Tassen får frisk luft likevel da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...