mamma og godguttene Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Og den var positiv !!!!!!!!!!!!!!!! :-) Jeg skjønner ingenting jeg, Hehe.. Tok test på mandag, den var negativ. Begyntå blø litt rett etterpå, men det friske blodet stoppet nesten med en gang, har spottet litt brunt i dagene etterpå. Hadde IKM i dag, hadde igrunnen gitt opp alt håp, men jammen meg kom det opp GRAVID !!!! JIPPI !!! Ble litt rotete dette, men jeg klarer ikke helt å samle tankene riktig ennå :-) Sender masse gravidstøv til dere andre og krysser fingrene for at dere andre kommer etterv :-)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 gratulerer så masse=D=D *suger til seg babystøv*;o)
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Så kjekt da.. Gratulerer så mye!!
Cmoi Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 mamma + lillegutt Gratulerer såååååå masse. Hadde du ellers noen symptomer? Suger til meg babystøv:)
mamma og godguttene Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2007 Takk takk alle sammen :-) Cmoi: Har mye luft, kvalmer en del, men helst om kvelden, mensmurringer både i magen og ryggen, halsbrann, fryser.. Hmmm, tror det var det... :-)
Suretær Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 å, så fantastisk! jeg tok også en test idag, og mer negativ kunne den vel ikke vært. Har mistet helt håpet selv om ikm er først søndag/mandag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå