Gå til innhold

mange august bruder her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal gifte oss 4 aug i bamble kirke i telemark.

hvor langt har dere andre kommet i planleggingen. føler vi ikke har kommet så langt. har bare ordnet med kirke, lokale, personlig sang i kirken, forlovere,gjesteliste og barnevakt som kommer å henter lilemor etter middagen eller noe.

har jo fortsatt viktige ting som mat og musiker å bli enig om. får ikke bestemt oss om vi skal velge egen kokk eller catering. noen som vet hva som lønner seg?

og kjole må også ordnes. planen var å slanke seg litt før kjole avgjørelse, men ser ikke ut til at det blir noe så han får ta meg som jeg er hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi skal gifte oss 11 august! Det hender jeg får noen stressrier over meg, men da begynner jeg å telle dager for da høres det ut som det er lenge til:)

Det som er ordnet er: kirken,sanger til kirken, festlokale, meny, veninne ordner innbydelser og meny.Gifteringer(fått pappa og svigerfar sin som vi må ta inn og gravere om igjen) kjolen (den må bare syes)

Konditori til kaken er ordnet,Buketten har jeg i hodet,men mangler fargen som skal gå igjen i alt. eller jeg hadde den, men en veninne som skal gifte seg før meg skulle ha den også....

kommer ikke på mer nå...

Musikk må vi ordne snart... og brudesuiten...

noen ganger har jeg mest lyst til å drite i alt og reise til roma, men får ikke med meg sambo...

Skrevet

11 aug. her og:)

Vi skal gifte oss på min hjemplass i Lofoten. Bor til daglig i Trondheim.

Har kommet langt i planleggingen føler jeg, eller har god oversikt kan man vel si..

Det som gjenstår er buketten, kaken, kirkeprogram og sang i kriken..

Noen ganger føler jeg at jeg har tatt meg vann over hodet- 100 gjester, maaaange tilreisende.. huff.. ... men, giftes skal vi lell..

Skrevet

11.august her også!!!!

Det meste er under kontroll tror jeg. Kællen må ordne seg dress, kirkeprogram, litt små stæsj til meg og buketten...( og 5 kg flesk på meg)!

Tiden går jammen fort nå...

Skrevet

Vi skal gifte oss 4. august. Trodde jeg hadde god tid, men så var det noen som skrev at det var bare s6 mnd igjen, og da ble jeg litt stressa selv om det ikke er så mye igjen å fikse!

Skrevet

jeg er augustbrud:)

tips...har akkurat funnet en bra bh, un bra, til brudekjolen:)

ellers så er vi sånn passe dårlig i rute;)

Skrevet

Vi skal og gifte oss 11 aug,i Stokke. og synes tiden går altfor fort frem til den store dagen nå... Føler litt stress over meg, men får satse på å ordne det meste innen de neste 2 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...