Gå til innhold

forresten...noen som spanderer kaffe i dag eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kaffetørst jeg.vannet er borte...rørene er fryst til is,og jeg er sinna på dette været.å når jeg atpåtil ikke får mårraskaffe...oooæææææh...

har satt på hårtørrern,og skal ned med vifta.håper det hjelper.hvis ikke vet ikke jeg.off,alt og ingenting her for tia.

men,det kunne vært værre ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er når man ikke har vann man ser hvor avhengig man er av at det kommer ut av kranen når man ønsker!

Sender over en stor kopp kaffe til deg!:-)

Skrevet

Halloisen=0)

Føler virkelig med deg,

MÅ ha kaffe på morran!!!!

Håper det har ordnet seg nå ;-)

Skrevet

slurper i meg den nettsendte kaffen.

nei,ikke antydning til en dråpe ennå.så det er mulig problemet ligger ute...å hva da? vann bare mååå man ha.gubben er på bygda for å hente edle dråper.må jo ha melk til småtten etter hvert også.

tror jeg flytter til spania eller deromkring.

Skrevet

har ikke du hatt nok i det siste, som om du trengte vannløshet også.... herre min hatt.... stakkars deg! stakkars dere!

Jeg kan lage kaffe og te og melk og alt!

Skrevet

Tror du og jeg er ca like "glad i" vinteren;-) Jeg hadde flyttet på dagen til sørligere strøk om tilbudet kom!

Men litt god kaffe skal du få, en dæsj blå Java, med en bitteliten dæsj Irish Cream smak, vips oppi presskanna og om litt er kaffen klar:-)

Litt steamet melk og brunt sukker?

Skrevet

akkurat nå...så syns jeg bittelitt synd på meg selv ;o)

men kaffen er i traktern,og rørleggern kommer ikke.er ca 40 stk foran oss i køen.så her blir det show ja...er ute problemet ligger.forige eier av huset har gjort en slett jobb.å med storm og -12 i går og i natt,greide det å fryse.jaja,det tiner vel igjen en gang.

er verre med klesvask og slikt...godt det er helg snart sier jeg bare ;o)

å takk for deilig kaffe,te og andre varme drikker =)

Skrevet

Du er hjertlig velkommen hit også:)) Blir vel litt lang reise........Vet akkurat hvordan du har det,vi var uten vann i 14 dager for noen år siden..men tilslutt fikk vi koblet oss på hos en snill nabo via hageslangen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...