Gå til innhold

jeg har vært på ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på kongsvinger og det var kjempe koseli...

fikk se babyen i både 2, og 3d=)

men jeg ble satt tilbake fra uke 17 og halv til 14 og halv =O

noe jeg egentli ikke får til å stemme med min menssyklus eller noe..

for regnet på det, og da hu i såfall mente jeg skulle blitt gravid, er da jeg i følge min mens hadde eggløsning, at jeg da tissett positivt da jeg hadde eggløsningen...

uansett får jeg det ikke til å stemme, og litt trist å bli satt tilbake nesten helt til første termin=P

få ny kontroll time 21mars igjen da, for uke 14 er vist for tidli til å sjekke alt som er å få sjekket, men så langt var nurket friskt...

og så vrang som den lille var, lå den kun med ryggen til, og dekket over annsiktet, men fikk mange fine bilder fordet, som jeg legger under mine bilder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du mener er at hun regner at du hadde første graviditetsdag da du var ca 2 uker etter menstruasjonen? Og at du først hadde eggløsning to uker senere?

Jeg har hørt noe om at embryo kan ligge i dvale, og at man derfor kan bli satt tilbake opptil et par uker. Men tre uker, det var mye du...

Men også vokser jo disse knøttene litt i rykk og napp, kan jo hende du får en annen tremin neste UL :-)

Skrevet

Jeg hadde UL og da skulle jeg etter jordmors beregninger være 18 uker men jeg visste at jeg kom til å bli satt tilbake ca ei uke / 10 dager men ble satt tilbake hele 3 uker, til 15 uker...

Terminen ble flyttet fra 15. juli til 8. august.

Jeg har jo hatt litt uregelmessig mens men hele 3 uker var litt mye.

Får ikke det til å stemme heller, da betyr det at jeg testa positivt den dagen de mener jeg BLE gravid..

Skal tilbake den 5.mars for da kan de sjekke ting bedre, da får jeg endelig bestemt termin sa jordmora..

SKikkelig surt å bli satt tilbake så mye..man gleder seg liksom at man har kommet langt..

Blir redd for at den lille ikke vokser som den skal men jordmora sa at alt ser bra ut og det er jo det viktigste :)

Skrevet

samme greia som meg det...

omtrent.. ble satt fra 17-14, men på en annen side får vi for nå noen ekstra uker med å kose oss med graviditeten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...