Karomamma Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 22:30 Far legger seg. 00:30 Mor legger seg. Hun får ikke sove, har feber og hoster. Far snorker som 14 skurtreskere med vedkubber i treskeverket. 02:00 Mor står opp, tar et glass vann og et eple på kjøkkenet. 02:30 Mor prøver å sove. Far snorker. 03:15 Barn hoster og våkner. Mor trøster og gir vann. 04:00 Mor prøver å sove igjen. 04:30 Barn hoster og gråter. Mor trøster og tar henne opp. 05:00 Barn sovner på mors mage. 06:00 Barn våkner. Mor og barn står opp. 06:45 Mor vekker far og tar barnet med på badet for morgenstell. 07:15 Far og barn drar til barnehage og jobb. Far klager på at det er lite søvn å få for tiden. 07:30 Mor setter seg og leser litt på sykmeldingen sin.... Natta!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Umiddelbart gjenkjennbart!!! Stakkars deg, Karomamma! God bedring til deg! Sender litt sovestøv så du hvertfall får sove på dagen i dag! Klem
Urtete Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Hihihi, denne var god! :-) Kan det være fordi det er velkjent, mon tro????!? ;-) Stakkar Karomamma, det er slitsomt og kjiiiipt å være syk. Og barn som våkner om natta gjør det liksom ikke lettere... Stooooor god-bedring-klem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Uff Karomamma....kos deg med sykemeldingen din, sjokolade og avisen før du sover din tur på sofaen! God bedring!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Sånn hadde jeg det også en gang, men det er lenge lenge lenge siden;-)) Nå har jeg en sambo som mer enn gjerne står opp for å sjekke hva som feiler lille gullet om det skulle være noe. Den som har kysset mange frosker finner prinsen til slutt vet du;-)) ..............men altså, det var jo en vei å gå det også...........altså kyssingen av alle disse froskene;-)) God bedring til deg Karomamma - kos deg under dyna i dag du, det fortjener du!!!
♥Snulder Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Gapskratter i gjenkjennelse!!! hehe... Leah har for tiden diare, og fyller bleiene sånn cirka hver 3 time.... I går kveld annonserte jeg til Snuldermannen at "I natt skal DU få skifte på henne!" Og han er jo grei, så det sier han er OK! Meeeen.... hvem hører ungen, står opp og skifter tror dere???? Det er mye mer jobb å sparke liv i gubben for å få ham til å reagere! Som kvinne så tar man letteste motstands vei... vi gjør det selv!
Superlis Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Hahaha sånn er det av og til!!! God bedring til deg!!!
Karomamma Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2007 Ha ha ha, jeg ler jo selv også! Og som vanlig er det ikke så vondt ment som det er skrevet. Jeg er også så heldig at jeg har en snill mann som fikser og ordner alt når jeg er syk Han er bare litt sur når han selv er dårlig.... Au au au! He he he.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå