*lillaki* Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Det er en her inne som benytter anledningen til å fremheve sitt eget(?) forum i det samme innlegget jeg har skrevet for å fortelle om en nettside og forum jeg har laget for norske jenter bosatt i utlandet. Vedkommende er selvfølgelig anonym i tillegg. Den slags gratispassasjerer vil jeg helst se meg frabedt! Makan til frekkhet! Det er greit nok at du har laget et forum beregnet på norske jenter bosatt i utlandet. Og du kan jo selvfølgelig ”promotere” dette forumet hvor du vil. Men ikke i det innlegget jeg har skrevet for å fortelle om det forumet jeg har laget! Har du hørt om folkeskikk? Jeg mistenker at dette kan være samme person som er frekk nok til å prøve å promotere sitt forum inne på det forumet jeg driver. Det finnes faktisk noe som heter folkeskikk på internett også. Men det er det tydeligvis ikke alle som har hørt om.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Du er jammen frekk selv! Jeg la inn en link på forumet ditt - for å vise til et setd hvor man kan treffe andre prøvere og med små barn. Det er ikke et forum jeg selv står for driften av, men et forum jeg er medlem av. Det var kun for å hjelpe etter at du skrev om deres vanskelige situasjon, ikke for å være vanskelig! Men folkeskikk? Hvor er folkeskikken din? Du fjernet inlegget uten å informere meg om det. Jeg sendte deg en PM for å spørre om hvorfor den ble slettet, den fikk jeg aldri svar på! Så kikk litt på deg selv du, før du buser ut med hvor frekke andre er. Vi som bor i utlandet må da vel kunne hjelpe hverandre og støtte opp der vi kan?
*lillaki* Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 At du er anonym sier jo egentlig det meste... Det å bruke andre sine forum til å promotere et forum som har eksakt samme brukergruppe, uten så mye som å spørre, strider faktisk mot alt som heter takt og tone. Og når det gjelder det å slette innlegg, som promoterer et forum som er nesten kliss likt det jeg driver, så står jeg som administrator fri til å gjøre det etter skjønn. Og det er ikke noe jeg trenger å unnskylde meg for.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Selvsagt står du fritt til det, men å ikke svare på pm er ufint synes jeg! Gidder ikke krangle med deg - jeg gjorde det for å være hyggelig. Du var i en vanskelig situasjon og på det andre forumet ville du kunne truffet andre i samme situasjon.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Jeg vet ikke hvem av dere som har rett eller ei. Men jeg synes faktisk at denne krangelen ikke har noe pá DETTE forumet á gjóre. Ta den inn pá en av de forumene dere snakker om!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Hmm hoerer ikk dette til paa krangle?? Var inne paa siden din naa, og har vaert innom tidligere, og der har du jo en egen plass hvor det staar at folk kan legge igjen linker til sin side saa andre kan besoeke..Saa hva er problemet da?? "Her kan du legge inn din egen hjemmeside, så vi andre kan komme på besøk ;-)" Staar det der...saa hva er du sur for da om noen legger igjen link til siden sin?? Skjoente ikke den jeg..Synes det er du som er litt uhoeflig i dette innlegget jeg da...
*lillaki* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2007 For det første, innlegget det var snakk om ble ikke lagt inn under temaet "hjemmesider". For det andre, innlegget det gjaldt linket ikke til en hjemmeside, men et forum som ligner "mistenkelig" på det jeg driver.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Men ærlig talt - er det noe verre å promotere et annet forum på ditt forum enn det er for deg å promotere ditt forum her inne på dette forumet? Når noen kommer med et tips om et forum her inne, så må jo andre få lov til å komme med flere tips. Du har vel ikke betalt for eneretten til å stadig reklamere for forum for nordmenn i utlendighet her inne? Dessuten så synes jeg også problemer som oppstår på et forum bør løses på det forumet, ikke draes ut her. Hilsen anonym som alltid er anonym av prinsipp på et forum som er så stort som dette.
Da HarViTreUnger Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 "Men ærlig talt - er det noe verre å promotere et annet forum på ditt forum enn det er for deg å promotere ditt forum her inne på dette forumet?" Dette skriver jeg også under på...
Northernlights Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Kan jeg forsiktig spørre om adressene til begge sidene, uten å bli halshugd? (har ikke vært her inne noe særlig, iallefall på veldig lenge, så jeg har ikke fått med meg dette)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #12 Skrevet 29. mars 2007 norgeiverden.net er en side. Der finner du småbarns (og storbarns) foreldre fra veldig mange steder i verden. En veldig bra side, med aktive brukere
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #13 Skrevet 2. april 2007 http://norskiutlandet.diskusjonsforum.no er den andre..Ser ut til at den er ny, men virker veldig bra og er aktiv
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #14 Skrevet 2. april 2007 Hehe, er inne av og til paa den norskitutlandet ja. Ja den er ny, men bra side synes jeg da. Kanskje de kunne faa inn noen flere land etterhvert da?? Hint hint om noen leser dette...Som Sverige og Danmark feks...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 2. april 2007 #15 Skrevet 2. april 2007 Northernlights..Vet ikke om det er lov..Kan jo hende noen her inne blir fornaermet om de sidene nevnes her inne...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå