Gå til innhold

åå ramlet på isen *sutre sutre*

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde ikke jeg slo meg så gæærnt, men nå etterpå har jeg murringer i ryggen, armer som føles betente og en sånn generell vondt-i-kroppen-følelse..

dumme dumme isen.. skulle bare gå fra bilen og inn i huset jo, så tok ikke på ispiggene..

usj.

jaja, enda et sutreinnlegg fra meg i dag. sånn dag i dag ja.. godt det snart er natta.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Det er farlig glatt ute. Føler meg som ein pingvin der eg vaggar rundt med armane ut for å halde balansen. Har heldigvis unngått å dette enno, men her i Oslo er jo dei fleste fortaua med varmekablar, så det blir ikkje så glatt (berre vanvittig vått)

Håper det går betre i morgon, og hugs for all del bestemorspiggane dine!! *hihi*

God natt og sweet dreams!

Skrevet

hihi, takk og takk!

Har studieuke, så i morra blir det innedag med skolearbeid.. max en tur på butikken..

bestemorspigger er en god ting! Heldigvis er de som mote å regne på notodden da, ikke bare for bestemødre og gravide! :)

Skrevet

Jeg er livredd om dagen jeg og...Det er kjempefarlig å gå ute!!! Har ikke falt på isen,men jeg var på skitur for noen uker siden og da falt jeg skikkelig. Ikke godt!

Morsomt å se at du studerer på Notodden,forresten. Kan jeg spørre om hva du studerer? Jeg bor nemlig i Skien og har gått på lærerhøyskolen i Porsgrunn og delvis på Notodden. Dessuten har vi termin veldig likt...jeg har termin 23.juni. Skal du føde på Sykehuset Telemark i Skien?

Skrevet

Hei Vintersol!

Huff da, hvordan står det til med deg nå da?

Håper formen er bedre!

stor og varm trøsteklem fra

Skrevet

hei:)

Takk, sove under varm dyne hjelper godt mot alle vondter:) Så i dag har jeg sovet lenge, og føler meg mye bedre:)

Takk for trøst:)

En blir lissom litt ekstra pinglete når en går gravid, ikke sant? Alle vondter blir litt ekstra vonde, når jeg ramler er jeg mye mer redd for følgene enn ellers.. ("oi, slo jeg opp bekkenet igjen nå?" lissom..)

Hei du som gikk på Notodden; har planer om å søke fødeplass på Tønsberg jeg, dersom tulla mi kommer til termin. Det vanlige er å sende folk fra notodden til Kongsberg, nemlig, og dit vil jeg ikke. Familien min bor i vestfold, og jeg håper å kunne slappe av der et par uker før termin, men vi får se hva som skjer!

Studerer på instituttet for kunst. Trives egentlig ikke, som jeg skriver, hadde det ikke vært for høgskolen hadde vi nok slått oss til ro på notodden by now, men det har vi ikke gjort. er veldig veldig skuffet over høgskolen i telemark (avd notodden).

Trivdes du da du var der?

Skrevet

Jeg tilhørte avdelingen i Porsgrunn, HiT. Trivdes ikke noe særlig jeg heller,gitt. Studiet var preget av mye rot og kaos. Dessuten er studentlivet i Porsgrunn veldig dårlig. Der tror jeg nok Notodden er mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...