Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Når det står smeltet smør i oppskriften,kan jeg bruke flytende melange da?
♥ivf m/prins♥ Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Nei, vet du - det tror jeg ikke. Jeg skulle ha smeltet smør i noe glasur-greier og kunne da ikke bruke flytende melange sto det på pakken. Det er jo ikke det samme som "fast" melange, så det vil nok utgjøre en forskjell. Ta og smelt du, så er du sikker på at alt blir bra;o)
Trekløvera Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 joda, i kakeoppskrift el.l. kan du bruke flytende melange, har aldri hatt problem med det.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Hmmm ble plutselig usikker nå...Jeg klarer aldri vente til smøret blir kaldt,så tenkte jeg skulle ta den lettvinte løsninga.
BensMor Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 I glasur er det vel et poeng at smøret skal stivne igjen når det blir kaldt, og det gjør vel ikke flytende Melange? Jeg har aldri brukt flytende Melange eller tenkt over dette før, så jeg skal ikke påstå noe, men denne tanken var den første som slo meg.
nillo m jente Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 kan ikke bruke flytende melange, da den ikke vil stivne igjen:) -konditor-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå