plutseligbolle Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg leser av og til om at det er noe som kommer etter fødselen, men jeg vet ikke hva det er! Er det grusomt? Vil jeg vite dette?
Januarjubel! Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 det er rett og slett en bødning, som en menstruasjon. Kan vare endel uker. ikke farlig og ikke vondt. Som sagt, som "gode" gamle mensen
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 lukter helt forferdelig... man føler at man må vaske seg 100 ganger om dagen...
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Mitt renselsesblod luktet ikke forferdelig, men dette er sikkert forskjellig fra person til person!
riho1 Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Har siden etter forrige fødsel hvor jeg var sår og øm samtidig som jeg blødde renselsen ( blødning fra såret hvor morkaken satt) ønsket meg en hånddusj ved siden av do slik de hadde på føden jeg var på. Den var god å gjøre seg ren med nedentil når det er vondt å tørke. Denne har jeg nå skaffet meg, og bruker den selv nå før fødsel. Dette føles veldig bra, særlig når en har en stor mage å slite med når en skal tørke seg. ANBEFALES! mvh
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Hei riho1! Har du vært i et muslimsk/arabisk land? Er det slik hånddusj ved siden av do du mener? Jeg ønsker meg slik, men vet ikke hvor jeg skal finne det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå