Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hei, Min datter er nå 5 mnd og plutselig vil hun ikke sitte i stolen eller ligge i leke teppet sitt. Hun begynner å gråte med en gang og vil bare bli bært. Spreller mer også med armer og bein og slapper liksom ikke av. Er dette vanlig, noen som kjenner seg igjen?
~Tjorven,overtid~ Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Heisann:o) Kjenner meg litt igjen der ja..til tider veldig aktiv krabat:o) Snuppa mi er snart 5mnd.. Men når det er sagt,er hun også veldig snill og rolig av seg også. Ligger lenge på lekematta si..men har startet å rulle seg rundt i stua:o)
Amabolla Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Mi er 5,5 mnd og for rundt regnet 3 uker siden så skjedde det en omvelting. Nettene-som hun før sov gjennom uten å våkne-ble tullete-våken annen hver time. Å ligge og leke for seg selv er ikke like morro lenger. Men når det er sagt-så begynner det å bli morsommere nå. Hun ruller seg rundt-finner nye måter å komme seg litt fram på. Det er også tydeligere p se hvilken personlighet hun har. Det som er pes er at hun har funnet ut at å sitte er kjekt-hun får jo ikke dette til selv-så da trenger hun oss-så mas blir det. Hun er også mer kravstor til lekene sine- hun vil ha litt mer utfordring... Men nettene som de var er det jeg savner...
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Her ble vesla 5 mnd på mandag og har holdt på sånn noen uker nå. Slitsomt som bare æsj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå