Gå til innhold

5 mnd og blitt veldig krevende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Min datter er nå 5 mnd og plutselig vil hun ikke sitte i stolen eller ligge i leke teppet sitt. Hun begynner å gråte med en gang og vil bare bli bært.

Spreller mer også med armer og bein og slapper liksom ikke av.

Er dette vanlig, noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:o)

Kjenner meg litt igjen der ja..til tider veldig aktiv krabat:o) Snuppa mi er snart 5mnd.. Men når det er sagt,er hun også veldig snill og rolig av seg også. Ligger lenge på lekematta si..men har startet å rulle seg rundt i stua:o)

Skrevet

Mi er 5,5 mnd og for rundt regnet 3 uker siden så skjedde det en omvelting. Nettene-som hun før sov gjennom uten å våkne-ble tullete-våken annen hver time. Å ligge og leke for seg selv er ikke like morro lenger. Men når det er sagt-så begynner det å bli morsommere nå. Hun ruller seg rundt-finner nye måter å komme seg litt fram på. Det er også tydeligere p se hvilken personlighet hun har. Det som er pes er at hun har funnet ut at å sitte er kjekt-hun får jo ikke dette til selv-så da trenger hun oss-så mas blir det. Hun er også mer kravstor til lekene sine- hun vil ha litt mer utfordring...

Men nettene som de var er det jeg savner...

Skrevet

Her ble vesla 5 mnd på mandag og har holdt på sånn noen uker nå. Slitsomt som bare æsj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...