Gå til innhold

meny

mamma mø & kråka

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde aldri trudd det skulle være så vanskelig å finne ut hva menyen skulle være... det eneste vi har funne ut er at vi skal ha oksesteik til hovudrett, noen som har tips til hva vi kan ha til forrett og dessert?? åpen for alle forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hva skal dere ha???

Skrevet

Vi skal ha buffet. :)

Da vil det være noe alle kan spise...

Skrevet

Vi skal ha:

Forret:

Lun ørretmousse, servert med krepsekrem og vårløk

Mellomrett:

Champagne og myntesorbet med jordbær

Hovedrett:

Urte- og bærtrekt kalverygg, servert med krydderløk og østersopp og oksekremsaus

Dessert:

Jordbær- og myntesorbet med sjokoladeterte rett fra ovnen

Skrevet

Har lyst til å ha bacalao som forrett (har ikke smakt det, så det må prøves)

Struts som hovedrett med div tilbehør

Til dessert har jeg lyst til å ha sjokoladepudding, mandelpudding og karamellpudding. <-- trykket ut i hjerteformer så spissene blir liggende mot hverandre, ikke store bitene liksom. Dryppe sjokolade og karamellsaus rundt liksom på et vis.. (Ser det for meg i hodet, tihi)

Men er det sånn at antall retter bør gå i oddetall? For har egentlig lyst på en rett til, men vet ikke helt.. Har heller lyst på 5 retters enn at hovedretten skal serveres to ganger..

Og burde jeg ksnakje starte med en lettere enn bacalao? Og i tilfelle hva?

Og når i rekkefølgen skal hovedretten komme om man har 5 retter?

Skrevet

Vi skal ha bacon surret torsk til forrett, så heilsteikt indrefile og crem bryle til dessert.

Tror du bestemmer helt selv hva du vil servere og hvor mange retter. Hos oss skal de sette resten av hovedretten på bordet i stedenfor å servere to ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...