79-modell Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Noen som har reiseråd? Noen som har vært på hotellet: Dream beach resort, Sharm el sheik?ok hotell? Lurer spesiellt på om det er eget soverom på hotellrommet...
2005&2010 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Ingen tips, men vil ønske dere en god tur:o). Hadde vært deilig å reist bort nå ja, i denne kulda
79-modell Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 det skal bli veldig godt med ferie ja! noen dager i sola er ikke å forakte!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Jeg ville prøvd å få tak i et mini-mini-basseng som er passe stort til at han kan sitte i det + en parasoll. Prøvde dette selv og jenta mi satt i bassenget og putta stener og leker ut og in av det lille bassenget i timesvis hver dag. Greit at det er så lite som mulig pga at det er lettvint å fylle det med vann. God tur. En parasoll på vogna kan jo også være greit. Og drikke masse.
Zuzi Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Hvis dere skal være ved et basseng masse, ville jeg tatt med en flyte/redningsvest... For det er veldig spennende å se hva dette er, og plutselig plumper de uti.. Vi var på Kreta da snuppa var ett år, og jeg angrer på at vi ikke hadde det med.. Ble veldig mye "Nei, pass deg nå..." Vi hadde også med et lite basseng, men det var mer spennende med det store...
jennifer Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Ville ikke gitt han noe av maten som serveres der nede, jobber som flyvertinne, og det er utrolig mange som får dårlig mage der nede. Men som dere kan glede dere, blir nesten litt sjalu jeg;) Sitter her m syk mann, syk 13 mnd gammel jente og er høygravid.. Buhu...kommer meg ikke i butikken engang;) Nok klaging. God tur og kos dere masse.
Anonym i dag Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Jeg ville kjøpt veldig høy solfaktor + sånn badedrakt som er med solfaktor, både solhatt og hel badedrakt, selges på apotek. Vi kjøpte sånn liten minibåt som vi fylte med vann, brukte den både på balkongen og ute, om kvelden fylte vi den med rent vann og fikk badet seg renn fra saltvann og sand. God tur ;-)
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Kun up&go bleier duger, for når de løper rundt bare bleia river de bare av seg de andre... Og vi hadde med et stort mørkt sjal vi la over senga til lillegutt for å gjøre det mørkt for han (for vi hadde ikke separat soverom på vårt hotell). Men det hadde sikkert fungert med håndklær eller et mørkt laken også. God tur!
MiPE Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Hei Jeg var i Egypt med min sønn når han var 10 mnd. Vi hadde med middagsmat på glass, frukt pure på glass og grøt som vi blandet med kokt vann. Han ville dog ikke ha så mye grøt pga varmen.. forståelig så det ble mye frukt purre. Måtte til slutt kjøpe litt der nede, av merket Nestle.. det ble diare av det.. ikke å anbefale.. Men da skulle vi hjem og det gikk greit. God tur!
L&F... Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Vi var i Sharm El Sheik Høst 2005, jeg var gravid. Vi dro nedover på en søndag og natt til Onsdag lå vi rett ut med skikkelige magekramper og knipe, kaldsvettet og frostanfall, høy feber ( i 45 grader ute) og selvfølgelig diare.... Så det alle sier og skirver om at diare der nede er halt sant, det var mange på flyet hjem som var syke og vi lovte oss selv at vi aldri skulle fra ned dit en gang til. De lokale vi snakket med fortalte at de var syke ca hver 6. uke. Ellers synes vi stedet er en helt vanvittig opplevelse, med bygninger og ting og tang...taxisjåførene er helt ville, tuter og kjører grisefort...obs obs! Men alle er veldig serviceminded og blide. Og for de som liker å snorkle, WOW!!!!, helt utrolig fiskeliv i vannet, undervannskamera er nesten et must, vi kjøpte der nede, fikk masse fine bilder. Men som sagt, ikke spis mat på noen andre steder enn ditt eget hotell og de andre store hotellene, slik som f.eks Marriot (vi spiste der, rent og pent og veldig god mat). Kjøp med masse antibac våtservietter og flaske med flytende antibac (fåes kjøpt på apotek). Tenk hygiene hele tiden så kommer dere til å få en kjemepfin ferie!!! God tur!!!! PS! hvis du skrive linken til hotellet, så kan jeg se om det var i nærheten av der vi bodde. (husker ikke hva hotellet het)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå