spagetti Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Noen tips for å få lillegullet til å rape? Nå holder jeg henne inntil meg i "stående" stilling mens jeg klapper henne forsiktg på ryggen... Andre tips?
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Liggende på magen funker bra her.Enten over knærne mine eller på magen/brystet mitt..(så våkner han ikke så mye som han gjør i "stående" stilling på natta..)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Stryke-klappe oppover på ryggen i "stående" stilling! Om ikke rapen kommer løfter jeg han opp så magen hans treffer min skulder, da kommer den fort :-)
mamman til flere Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Jeg må "danse" med henne. Vrikke henne fra side til side, eneste som hjelper...
You can call me Dårris Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Spørs hvor gammel hun er da, men hvis hun ikke er helt ny så kan du prøve å la henne sitte litt fremoverbøyd i fanget. Funker på min lillemann.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 her raper han best om han sitter på fanget liksom. rett opp ned, eller gjerne litt fremoverbøyd, men føler bleia skviiser magen hans da stakar. så her sitter han alltid bare på fanget en stund etter mat, så kommer somregel rapen(e)
spagetti Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2007 Oj, her var det flere fine tips!! :-) Synd lillegullet har lagt seg..hehe... får prøve ut etter neste måltid:-)
Fødemaskinen Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Stryk i retning nakke hele tiden. Aldri den andre veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå