Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Mister mm alt næringen hvis enn varmer den over 40 gr?Er redd jeg har varmet den mer(og avkjølt liit da selfølgelig)noen ganger i det siste.
Bambino&brødrene Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Vet ikke hvor mange grader som er maks i vannbad, men den skal ikke varmes i micro. Det er visst ikke alle, men noen næringsstoffer som blir ødelagt ved for høy varme.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Næringsstoffer begynner ikke å bli ødelagt før 60-70 grader og det tar litt tid før alt er ødelagt. Vil tro det er god og næringsrik melk likevel jeg:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Ok,takk.Varmer den bare i vannbad ja,så tror ikke den har komt opp i så mange grader.Hadde vært litt kjedelig hvis hele pumpejobben hadde vært for ingenting.Kunne like gjerne gitt mme da(som jeg gjør avogtil),som også selfølgelig har mye næring:)
-MtG- Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Tror ikke det har noe med næringen å gjøre, men antistoffene som finnes i mm. De som gjør at babyen din holder seg frisk. Men om man varmer bort de antistoffene en gang i blandt så er det jo ikke farlig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå