Gå til innhold

Hvor mange har fått tenner?


pippi78 & prinsessa :)

Anbefalte innlegg

Hadde vært litt morsomt å se hvor mange som har fått tenner og ev. opplevelsen av det.... :)

 

Lille frøkna har nå fått to tenner. Vi har sett de i en mnd men først nå stikker de opp av gummene. Aner ikke om søvnproblemer (siden før jul) skyldes tenner... men nå er det i vertfall mye bedre. Kan også være en kombinasjon med mer fast føde - ikke vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vi fått 2 tenner nede. Den ene kom på 5 mnd dagen å den andre dagen før. Hehe sjarmerenes når de smiler å de 2 tennene stikker frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppen fikk to tenner da han var 3 1/2 mnd, merket ikke noe spesielt på han bortsett fra at sikla noe enormt! Nå er de kommet langt opp og er jo søtt når han smiler da... Beit i puppen gjorden han også noen ganger - auau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leander fikk to tenner nede da han var 3 1/2 mnd. Sikla mye. Ellers så var det helt greit. Merket det ikke før jeg så de i munnen hans. Tenkte ikke på at han kunne få tenner så tidlig. Men så har han ikke fått flere enda heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk alle symptomer på tenner da jr var 2 mnd. Feber, urolig og sutrete, siklet enormt, så vi har ventet på dem lenge. Første for 2 dager siden spratt det frem en fortann nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brumlen har sikla i flere måneder, men fremdeles ingen tenner. Synes kanskje at eg ser antydning til noe nå, so kanskje dei dukker opp om eit par dager. Guten er ihvertfall blid og fornøyd, har ikkje merka noko ubehag på han ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesnupp har klødd fælt i gommene i perioder fra hun var ca 2 mnd, og endelig rett før hun ble 6 mnd kom den en tann på høyre side nede:) Tror nabotannen der har lyst til å komme opp i lyset snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner her enda - de burde snart komme - for jeg har skyldt på tenner hva gjelder alle plager siden hun var 2 mnd. Nå er hun 6 1/2 mnd!!! Hi hi hi........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emma fikk to fortenner nede da hun var 4,5 måned. Tann nr 3 kom på lørdag og den kom til høyre nede ved siden av den ene fortanna :)

 

Virker ikke som hun har hatt noe særlig vondt, men matlysta har vært dårlig og hun har blitt litt hard i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho!!

Snuppa har fått sin første tann i dag, 6mnd og 3 dager:)

Stolte mamman har ringt til besteforeldre og oldeforeldre og fortalt det..

Gruer meg litt da til den kommer lengre opp mtp ammingen, men får ta det som det kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knøttet fikk sin første tann 3 juledag, da var han litt over 4 mnd, den andre kom ca 4 dager etter og nå venter jeg spent på den første oppe, er nok ikke mange ukene til:) Han sikla masse, hadde mange bæsjebleier i døgnet, men ikke noe hyl skrik eller feber da han fikk tenner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er lille jente vår snart syv mnd og ingen tegn til tenne enda.. Hun sikler og klør i gommene men det har hun gjort lenge... hmm.. merkelig ! kanskje hun forblir tannløs........ =) huff... storesøster fikk sine når hun var 4 mnd men er jo forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...