Superlis Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Bare vært litt travelt her hjemme..har besøk av foreldre og skal farte litt rundt ...har også vært mye syke unger her,nå er det nok!! Kikhoste,forkjølelse,influensa...nå må det vel snart holde!! Trodde de snart skulle være friske,men småhangler liksom...i kveld er det knott sin tur,feber i kveld når han lå seg,jaja:( ellers så er jeg igang med jobbing,en dag i uken,kos:) Snart skal jeg dibbe dibbe dibbe litt mer!! Natta alle sammen;))
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Natta sjøl Sikkert fint å være litt på jobb igjen, tenker jeg!
her@ Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Natta til deg også:-) Det må da være mer enn nok det som har innomhus hos deg altså. Kjedelig når en sjøl er sjuk, men enda verre når det er barna det rammer... Ønsker dere alle god bedring:-)
♥Snulder Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Det er sykdommens tid nå ja! Her er vi nettopp ferdige med oppkast og diare.... Nå sitter jeg og føler at halsen tetner til! Men pytt, pytt... snart er det sol og sommer:) God natt og sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå