Silar Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Noen som vet om det går omgangssyke? I bergen? Datteren min har nettopp spydd og blødd en del neseblod. Ble litt bekymret....
Sunshine c,") Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Har hatt det etter tur her hele uken:-(( Bor i trøndelag vi da. Men har hørt om mange her som har hatt det den siste tiden. God bedring til datteren din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå