Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt abstinenser jeg nei....

Etter å ha vært uten Internett siden før jul pga. av "krøll" på linja og flytting, så er vi endelig på nett igjen. Jippi!!!

Her har det vel skjedd saker og ting, og noen nye er vel også kommet til tenker jeg - velkommen til dem forresten:-) Skal prøve å oppdatere meg, men regner med at det blir en håpløs jobb - er jo lenge siden sist. Så, hvis det er noen som er flinke til å skrive resymè, så er de velkomne til å skrive noen ord....

For å resymere kort fra vår heim, så er vi nå installert i nytt hus - og her kommer vi til å trives:-)

Det triste er at vi oppi all flyttesjauen mistet vår lille spire. Men life must go on...

Ellers håper jeg det er bra med alle sammen:-)

Da får jeg skride til verket og se om jeg får oppdatert meg litt iallfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å huffameg, det var trist å høre, her@!!!

Håper det går bra med deg og at dere tar sjansen på å prøve igjen!Koselig å se deg i hvert fall :)

Skrevet

Hei og velkommen tilbake,

life must go on sier du, men det er lov å være trist når små spirer hopper ut, det var leit å høre!

Så bra ta dere trives i nyhuset, det var godt å høre, og godt å være installert tenker jeg!

Skrevet

Så trist å høre om den lille spiren deres [email protected] rare er at jeg har tenkt så på deg de siste dagene og har vært inne på BIM for å "se" etter deg, men fant deg ikke der og fikk en rar følelse.......

Det har skjedd mye i mitt liv også siden sist.........søsteren min sovnet stille inn for nøyaktig 2 uker siden.......det har vært en lang reise, men jeg sitter igjen med all magi hun ga og er evig takknemlig for alle de gode minnene....... Og som du sier, life must go on...om enn på en litt annen måte og med andre ting i bagasjen.

Håper dere trives i nyhuset og har det godt ellers:-)

Skrevet

Godt å se nicket ditt igjen. Tenkte nettopp på det at jeg ikke hadde sett deg siden du hadde det moro med oss før jul.

Veldig trist å høre at du mistet den lille spiren. Vet det gjør vondt, mistet to ganger før jeg fikk minstemann. Life must go on, men man kan hyle, banne og gråte litt mens man går...

Skrevet

Til Attpåklatten:-)

Oj, så trist - jeg føler virkelig med deg og din familie. Minnene er virkelig verdifulle å ha med seg. Sorgen over tapet vil alltid være der, men det vil etterhvert bli lettere å ta frem minnene uten at sorgen overskygger dem... Jeg snakker av erfaring etter å ha mistet min søster i en trafikkulykke for mange år siden.

Ellers er det koselig at du har tenkt på meg da:-)

Og takk til dere andre også:-)

Skrevet

Takk for det:-)

Så du har mistet en søster du også, ja det er noe spesielt med disse søstrene........de er en forlengelse av en selv på mange måter........Men å miste brått er jo et sjokk i tillegg til tapet og tar nok lang tid å bearbeide....... Jeg har jo fått muligheten til å sørge underveis sammen med søsteren min, og det gjør jo hele prosessen veldig annerledes......Uansett så har vi jo ingen å miste:-)

Skrevet

velkommen tilbake ;o)

har tenkt på deg jeg.men ikke turt å etterlyse deg,hehe.er jo ennå fersk her inne.

så trist å høre om lille spira..huff,vet ikke hva jeg skal si jeg.

men,det var virkelig godt å se deg tilbake her.du lagde mye morro for oss ei stund ;o)

Skrevet

Nei, det har du rett i! Spesielt ikke av dem som står oss nærmest... Settingen er jo forskjellig, men uansett er tapet like stort. Det tok lang tid før jeg klarte å le over minner jeg har, men som sagt - det er vel det mest verdifulle vi bærer med oss:-)

Og ja - søstre er noe spesielt...

Skrevet

Takk!

Og ja, det var veldig moro mens det sto på...

Skrevet

:-)

Sender over en varm klem til deg jeg:-))

Skrevet

Takk:-)

Sender en tilbake til deg også jeg;-)

Skrevet

Her var det både glade nyheter og triste nyheter. Jeg sender deg simpelthen litt gode tanker og en klem jeg!

Skrevet

Så trist å høre om lille spire... men så hyggelig å se nicket ditt igjen!!!!! Du har nok å gjøre hvis du har som mål å bli oppdatert. Det nytter nesten ikke selv om man bare er borte en dag eller to....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...