Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hei! Vi skal feire bursdag til jenta på søndag og jeg lurer på om jeg kan gi henne en liten pølse bit? Det er ikke farlig vel?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Det går nok fint. Jenta mi elsker pølser, men har det ikke så ofte da. Hun er 14 mnd.
To prinsesser Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Hei! Jenta mi på 14 mnd er kjempe glad i pølser. Er nok ik farlig:) CarolineMor
nepomuk Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Ja, det går nok bra. Pleier å bruke kylling og kalkun-pølser vi, de skal jo liksom være litt sunnere... ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 min erfaring er at de kan spise stort sett alt vi spiser... å pølser er vel ikke farlig. min ettåring spiser pølser og potetmos til middag når vi har det... har nå ikke tenkt mere over det jeg. gi henn ei geil pølse.. hun har jo bursdag (du kan jo skjære den opp i små biter - det er namnam)
Raffna Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Tassen på 1 år elsker pølse, han har fått både kylling/kalkun og vanlig wiener. Den vanlige tror jeg hadde mer krydder enn kylling/kalkun, for han fikk noen blemmer i rompa i et par dager etterpå... men de gikk bort, og han så ikke ut til å plages i hvert fall. Vi kutter pølsa opp i små biter som han selv putter i munnen. Storkoste seg på bursdagen, det vil nok din gjøre også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå