Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 opplevde/opplever at dere må oftere på do ("bommelom") etter at dere ble gravide?
Klompens 4. (høygravid) Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Ikke oftere bommelom her, men bimmlim derimot. Ofte ja...
@nne p@ l@nne Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Ganske normalt tror jeg. Og for og oppmuntre deg skikkelig, kom problemet igjen for meg når babyen kom og jeg ammet!! Ganske slitsomt. Men jeg vet om noen som har det helt omvendt og det er kanskje ennå verre:-) Bedre å være hard i magen en å bærsje i buksa He he
VinterSol+2 Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 haha, syns det går greit fordi da kan jeg spise en hel kurv druer eller plommer uten å få problemer, men heller føle meg "normal" igjen.. men er nok normalt å føle at det blir trangt i magen, og at en ønsker å bomelomme oftere.. ettersom jo babyen tar mer og mer av den plassen som tarmene før har okkupert..
Glad i barn :) Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Hei anonym - sleit med dette jeg og - i forrige svangerskap. Kiwi var løsningen for meg! Helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå