Gå til innhold

mindre liv... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 28 uke. har hatt masse liv i magen. men dem 2 siste dagene synes jeg det har vært mindre liv i magen. :( men jeg har jo kjent at ho sparker. og på morgenen i dag hikket ho. men jeg kjenner ikke liv så ofte lenger. håper det ikke er noe å bekymre seg over..?

Var nettopp ute på en flytur,. tok 50 min en vei. kan det ha noe å si? er hun blitt flysyk eller noe?? 2 dager siden jeg kom hjem nå.

håper på svar fra dere om dere har noen erfaringer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... sånne dager er ikke noe morsomt! Hadde et par sånne dager for noen dager siden selv. men nå har det tatt seg opp igjen... kjente også bare litt hikking og bittesmå bevegelser... Ble stressa og redd jeg og, men det sparker som bare det nå! Tror ikke det er noen fare, iallefall ikke når du kjenner litt... Er 27uker, går i 28.uke

Hvis du er veldig engstelig så kan du jo ringe jordmor, lege eller føden. Kanskje du blir litt tryggere da:)

Skrevet

Eg trur det er heilt fint, så lenge du faktisk kjenner rørsler der inne! Du kan evt ta ein telefon til føden/jordmor for å forsikre deg om at alt er i orden, men eg trur det er vanleg for babyar å ha rolegare dagar. Eg er jo ikkje like aktiv kvar dag heller, så babyen er nok ikkje like aktiv kvar dag. Men det er klart det er ekkelt å kjenne mindre liv enn vanleg.

Håper det tek seg opp att! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...