Gå til innhold

Jeg er så lei.. jeg feiler alt for tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte med magetrøbbel og diare i nesten en uke. Når det var over ble jeg forkjølet. Og så ekstremt tett i nesa. Og jeg som er sinnsykt tett i nesa fra før av da. Lungene dirrer når jeg puster pga for mye slim i dem kjennes det ut som. Så begynte det å verke i ørene og i kjeven. Kjenner ut som jeg har tannverk i alle tennene.

For to dager siden fikk jeg ekstrem hodepine. Har ikke hatt så vondt i hodet før. Paracet hjelper ikke, og nå har jeg fått feber. (hodepinen er der fortsatt) Har ikke hatt feber på 15 år. Er egentlig aldri syk. Ikke forkjølet engang.

Men nå har dette pågått i tre uker. Jeg er helt utmattet. Er egentlig sliten til vanlig pga graviditeten også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da...stakkars deg...høres ut som du har fått deg en skikkelig influensa..men når du har hatt feber og slik i tre uker,burde du vel egentlig ta deg en tur til legen...det er slitsomt å gå slik...god bedring!!

Skrevet

Sikker på at du ikke har fått bihulebetennelse da? Kjennetegnes ved at det kjennes som om du har tannverk, og trykk når man bøyer hodet! TYpisk det når men er tett i nesa..

Skrevet

God bedring! Håper du har vært hos legen??

Skrevet

La bare merke til at du skrev at du tok Paracet. Man skal vel ikke ta paracetamol (Paracet) eller ibuprofen (Ibux) under en graviditet da det kan skade fosteret. Jeg måtte ta smertestillende/febernedsettende forrige uke og fikk da streng beskjed fra legen om å kun ta Pinex. Det kan jo hende du skrev Paracet som et generelt smertestillende middel, men jeg tenkte bare jeg skulle si ifra uansett..

Håper du blir i bedre form snart! :)

Skrevet

Paracet kan tas under graviditet.

Ikke farlig i det hele tatt...

Er omtrent det eneste du kan ta...

Skrevet

Der må jeg nok korrigere deg litt evamad, pinex og paracet inneholder akkurat det samme og paracetamolholdige smertestillende er det eneste du kan ta når du er gravid. Ibuprofen skal man holde seg unna.

Må bare si til HI at jeg føler med deg! Jeg har vært syk fra uke 5-6 i svangerskapet, og er nå i uke 26. Pluss at min 2 åring også har vært mye syk. Det er ikke særlig oppløftende, men trøst deg med at det må jo bare snu til noe bedre!

God bedring! Og det er kanskje ikke dumt å ta seg en tur til legen når du har vært så lenge syk! Hadde jeg gjort!

Hilsen sykepleier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...