Gå til innhold

desember treff??


jente06OGgutt09

Anbefalte innlegg

ser at de andre klubbene har hatt treff.. hadde dette vært noe for oss i desember oxo? de fra oslo og andre som måtte ønske??

ta en trilletur eller cafetur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo, men hvor skulle vi eventuelt hatt det?? jeg veit ikke om så mange steder hvor det er god plass til vogner og sånn??hehe.. har du no forslag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempe hyggelig med et treff for oss i desemberklubben også :-) Jeg er klar!! Noen som har noen forslag om hvor (jeg er ikke så alt for kjent i Oslo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo Egon, men veit ikke hvor poppis det er å komme med masse barnevogner der..hehe.. hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan sjekke litt rundt jeg.. hvis det er noen andre med noen gode forslag, tas de imot med takk:)

 

har du msn, krissyL & Aurora??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Høres kjempekoselig ut!!

Vi har møttes på peppes pizza på grønland og der er det plass til barnevogner.. På det meste har vi vært 6 stk. og det har gått helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra... kan vi ikke ta det på peppes da?? har det vært desember treff før, eller har du vært med på et annet treff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er med barselgruppen på grønland.

Har ikke vært på desember treff før.. Hadde vært koselig å møtes der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppes på Grønland, der har jeg aldri vært, men er gjerne med..

[email protected]

 

Vet det finnes en på Grünerløkka også som er veldig barnevennlig... men jeg tror alle barselgrupper i oslo er der.. he he

 

Forresten jeg bor ikke i oslo, men i sandvika, men jeg håper d går bra også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klart det går bra:) jeg skrev oslo og de andre som vil, gjorde jeg ikke?? det er bare koslig.. Ja mecca er stand treff for mange barsel gr, men man kan ikke ha med vogner inn, så det er litt kaos... veit ikke om man kan ha med vogner inn på peppes jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde med barnevognene inn, men blir vi 20 stk kan det bli litt vanskelig ;o)

jeg har å msn [email protected]

 

Eneste dagene jeg ikke kan er tirsdager.. Da er det vanligvis barseltreff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, men kan vi ikke bare ha en påmelding her da?? på vårt forum liksom.. så skriver de som vil seg på? hva med Onsdag i neste uke kl 12??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble flytta til 13.00, oki?? ja møtes utafor der.. hehe nei veit ikke vi er, men det går nok bra.. hvis vi møtes utafor der, og alle har vogner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med ??!!

får bare håpe kulda har gitt seg ;)

Er det edn Peppes på Grønland Basar???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...