Gjest Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Samme som skravle;) Men måtte jo legge dem her også
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Fine magen!! Skikkelig gravidkul der i gården!
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Så kult magebilde, jeg hadde akkurat den samme magen i uke 18, nå er jeg i uke 24 og formen er den samme, skikkelig ball foran,men går lengre ut likssom. Jeg venter en gutt. Termin 11.Juni.
♥ivf m/prins♥ Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Så fin du er, Maria :-) Skulle ønske jeg så like gravid ut, men jeg må nok vente leeenge på en tilsvarende mage slik du har nå i uke 18. Jeg bærer det veeeldig rundt hele meg og kan iflg. søstrene mine lett skjule graviditeten min uten problem i 6mnd. Går nå i uke 16. Det tenker jeg du hadde slitt med, ja ;o))) Lykke til videre og kos deg med babyen:)
*RutIetutt* Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 He, he - har helt lik mage som meg du:o) Vi er jo like langt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå