Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har begynt med noe morsomt. Hun hermer etter nesten alt jeg gjør. Det nye er at hun tar pekefingeren opp å sier nei nei og rister på den.Hehe.. jeg pleier å gjøre det når hun gjør noe hun ikke får lov til. Er jo kjempesøtt da, hun står der med det morske ansiktet å sier "nei nei" mens hun vifter med pekefingeren. Å når jeg rister på hodet så gjør hun det. Hoster jeg, så hoster hun.

Ikke så lett å være alvorlig å si nei til henne etter hun har kommet med pekefingeren. Må jo bare le å da ler hun også. hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja;) det er gøy.

Skrevet

Hehe, moro med herming...:)

Tulla her har også begynt med det... Og i dag når jeg skulle gå fra stua til kjøkkenet med en tallerk kom hun tuslende etter med sin kopp og en pakke repsils. Hun ville også rydde av bordet!:) Får håpe den interessen varer leeeeenge...

Skrevet

Hehe ja snuppa her er også veeeeldig opptatt med å hjelpe meg å rydde. Å ta ut talerkene av oppvaskmaskinen er det beste hun vet. Å jeg sier "takk takk" for hver ting hun gir meg, å da nikker hun å sier "takk takk" tilbake. Er jo så søte når de hjelper til. Å kommer jeg med moppen så skal hun også moppe. Håper dette varer en stund ja :)

Skrevet

snuppa vår er veldig flink til å hjelpe med å henge opp vaska...:) så river hun klærne ned igjen når vi er ferdig... flink å rydde også, nesten like mye som å rote! Så søt da...;)

Skrevet

Så flink hun er da :) Snuppa liker veldig godt å rive ned klærna jeg henger opp på tørkestativet..hehe..

Å så er hun veldig flink til å rydde opp lekene sine å putte de i boksene, men må nevne at hun kan finne på å tømme de like herlig etter hun har putta de oppi da.. de er søte ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...