winneboo Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jenta mi har begynt med noe morsomt. Hun hermer etter nesten alt jeg gjør. Det nye er at hun tar pekefingeren opp å sier nei nei og rister på den.Hehe.. jeg pleier å gjøre det når hun gjør noe hun ikke får lov til. Er jo kjempesøtt da, hun står der med det morske ansiktet å sier "nei nei" mens hun vifter med pekefingeren. Å når jeg rister på hodet så gjør hun det. Hoster jeg, så hoster hun. Ikke så lett å være alvorlig å si nei til henne etter hun har kommet med pekefingeren. Må jo bare le å da ler hun også. hehe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 ja;) det er gøy.
flypapir Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hehe, moro med herming... Tulla her har også begynt med det... Og i dag når jeg skulle gå fra stua til kjøkkenet med en tallerk kom hun tuslende etter med sin kopp og en pakke repsils. Hun ville også rydde av bordet! Får håpe den interessen varer leeeeenge...
winneboo Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 Hehe ja snuppa her er også veeeeldig opptatt med å hjelpe meg å rydde. Å ta ut talerkene av oppvaskmaskinen er det beste hun vet. Å jeg sier "takk takk" for hver ting hun gir meg, å da nikker hun å sier "takk takk" tilbake. Er jo så søte når de hjelper til. Å kommer jeg med moppen så skal hun også moppe. Håper dette varer en stund ja
marri81 Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 snuppa vår er veldig flink til å hjelpe med å henge opp vaska... så river hun klærne ned igjen når vi er ferdig... flink å rydde også, nesten like mye som å rote! Så søt da...
winneboo Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2007 Så flink hun er da Snuppa liker veldig godt å rive ned klærna jeg henger opp på tørkestativet..hehe.. Å så er hun veldig flink til å rydde opp lekene sine å putte de i boksene, men må nevne at hun kan finne på å tømme de like herlig etter hun har putta de oppi da.. de er søte ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå