Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 ... ligger Karomamma og synes synd på seg selv. Ja ja, ikke akkurat på hospitalet, men det føltes sånn i helgen i hvert fall. I dag er formen en del bedre, men doktor Dyregod har sagt at jeg må være hjemme fra jobben til over helgen. Så nå "feirer" jeg med pledd, en schwææær bolle med non stop og PCen i fanget. Vascherhera damer?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 God bedring kjære Karomamma! Jeg synes også synd på deg! Og så er du kanskje litt heldig også som kan ligge der og nonstop-dibbe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Usjameien da! Men med pledd, nonstop og dibbing så blir det ikke så aller verst skal du se:-) Og husk å sutte på nonstopen så varer de mye lengre og smaken kommer helt frem;-))
Dailis Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Dakar deg.... Du får ha god bedring, og kose deg det som er mulig....
brumlemor Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 god bedring til deg. Høyres ut som at du ikkje har det så aller verst allikavel!!
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2007 Tusen takk!! Det er nok verst for dere, for nå henter jeg fram masse gamle tråder som jeg bare må svare på. Og da blir det fullt kaos i innleggslisten som var så fin i sted. Huttetu
Maud Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Nå ble jeg bekymret for deg, har lagt merke til ditt fravær i det siste. Noen rolige dager i senga høres bra ut. Når formen er litt bedre, er det faktisk ganske deilig når småtroll og pappa forsvinner ut døra og man har mange timer til disposisjon for seg selv. Ønsker deg god bedring og håper på to halvfriske dager før helgen slik at du kan nyte å være hjemme fra jobb. Her inne skjer det egentlig ikke så mye for tiden. Noen shopper i Sverige, mange spyr, noen er forkjølet eller har influensa, alle fryser, noen får eksamenoppgave, mange kler ut barna sine, noen feirer dåp for barn og barnebarn og mange av oss bruker for mye tid til DIB'ing
Tiggywinkle Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Uff og uff - god bedring til deg. Her har alle utenom meg lagt flate - hard denne influensaen. Anbefaler; en varm kopp sjokolade med en dasj Baileys - godt for syke kropper...
her@ Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Høres ut som at du har ordnet deg ganske bra - selv om du ser syk. Ønsker deg god bedring:-)
Trollmora Skrevet 22. februar 2007 #11 Skrevet 22. februar 2007 God bedring da Karomamma! Kos deg i tomt hus i morgen og )
Gummelillan Skrevet 22. februar 2007 #12 Skrevet 22. februar 2007 God bedring!!!! Skal si du er effektiv, selv når du er sterkt redusert?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå