Gå til innhold

er dette bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så vondt i korsryggen. jeg greier ikke ligge på ryggen, og heller ikke på siden.. uansett hvordan jeg ligger eller sitter er det ubehagelig.. jeg har ikke vært så veldig aktiv i det siste pga kvalme, men jeg kjenner det blir verre hvis jeg feks løfter og sånn. min mor og søster nekter for at det har noe med bekkenløsning å gjøre, men det kan jo være andre har andre opplevelser.. det er i hvert fall veldig ubehagelig, og går utover nattesøvnen! noen råd? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legg ei pute mellom bena dine når du skal sove...

legg deg på rygg på gulvet og ha bena opp i sofaen....med rompa liksom helt inntil sofa bena..da får du kvilt ryggen din orntlig-----

Skrevet

Det var sånn det begynte med meg også, sinnsykt vondt i korsryggen, hos meg har det bare blitt verre, enkelte dager er så ille at jeg nesten ikke klarer å gå fra det ene rommet til det andre, og det stråler nedover bena. Det låser seg på en måte rett over rumpeballene. Men det trenger ikke skje deg da.Jeg vill tatt det med ro, ikke løft!Jeg tok ikke hensyn til kroppen og som sagt det er bare blitt mye verre.Dette begynte hos meg når jeg var i uke 18. Jeg la varmeflaske på ryggen om kveldene og det hjalp litt.Jeg sov som regel natten igjennom.

Skrevet

ja, dette sliter jeg også med, hva kommer det av??

Skrevet

Hei !

Dette hørtes veldig kjent ut !!!!

Jeg forsøkte alt... Pute mellom bena når jeg sover osv =)

Forsøkte også å legge meg på gulvet for å stekke ut, men da kom jeg meg ikke opp igjen.. Ett syn for guder.. hehe

Så gikk jeg til kiropraktoren min.

De kalte det for bekkenlåsning.

Dersom det er det du har, så er det enkelt å gjøre noe med.

Det kan høres slik ut. For det kommer gjerne når man ikke er så aktiv.

At du stivner, og blir låst i den stillingen....

Jordmor fortalte meg at jeg hadde bekkenløsning, men det var altså feil =)

Jeg kan anbefale kiropraktor på det sterkeste !!!

Etter to behandlinger er jeg betydelig bedre !

Og jeg kan leve som normalt igjen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...