Gå til innhold

Pokker! Gubben sitter værfast i Køben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

de har stengt hele fordømte flyplassen, ingen fly ut eller inn. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, og jeg som er så forkjølet og vil ha mannen min hjem! Sutre.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det meningen at det skal stå ELENDIG mamma i nicket ditt....???

Skrevet

Hehe... Ja... Nicket er egentlig Endelig mamma da, men som æresmedlem i monstermor-klubben måtte jeg fikse litt på det;) Bare litt morsomt tull i grunnen!

Nicket ditt er kjempemorsomt, eller hvertfall det gamle da... Går det bra med deg etter driftsstoppen?

Skrevet

åja...hehe:) da så!!

Jada litt trist å innse at ammingen var over, men var litt godt å slippe stresse mer også. Han har vært temmelig puppenkter store deler av tiden!

Skrevet

Dakar dere. Gubber som ikke er der de skal være er ikke noe kos.

Men da MÅ han kjøpe med ekstra gaver til kone og bran, det er et krav ved utenlandsreiser som blir lengre enn planlagt;)

Og når han kommer hjem må han dresseres på nytt, egne meninger er ut.

Embla har fått tannebiss i dag!!

Skrevet

Ja, skikkelig synd på meg nå! Har du en ekstra mann til utlåns? Bare til i mogen da. Må innføre strengt dresseringskurs når han kommer hjem, helt klart!!!

Ohhh, grattis med tannebiss! Hvor mange har hun nå? Biter hun eller;)?

Skrevet

Det er de som har syntes hele tiden, men nå er den blitt livsfarlig! Hehe...

Og biter ja! Som en piraja med rabies!

Jeg har to faktisk, han ene skal riktignok se film her før han kjører til Kongsberg... Skal jeg sende ham innom? *glis*

Skrevet

Njei.. Hvis han ikke kan komme og massere ryggen min nå, kan det bare være. Tror jeg snart tar med en film opp i 2.etg og sovner til den...

Piraja med rabies, hm... hørtes skikkelig godt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...