Gå til innhold

Vesla har blitt syk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 7 md har for første gang blitt syk. Har hatt feber siden forrige helg som jeg prøver å få vekk med flytende paracet. Hun er fryktelig tett i bringa og nesa, men doktoren sa lungene var fine! Lurte bare på hvor lenge man skal gå men en syk baby? Hva kan man bruke for å lette nesa, ho snorker som en voksen mann stakkar og er potte tett!

Takker for svar, alltid vanskelig når de minste blir syke, spes første gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drypp nesen med saltvann,du kan druppe så ofte du vil og det er lurt å dryppe ofte for å løse opp slim og hindre at bakterier fester seg i det.Bygg opp sengen med bøker (hodeenden;)).Hvor lenge kommer ann på almenntilstanden hennes...Spiser hun,drikker hun,er hun veldig slapp osv....Stol på magefølelsen din og ring heller legen en gang til om du er i tvil.Har hun høy feber?Hjelper paraceten for å få den ned?

Skrevet

Prøv med saltvannspray først, da denne er uten "medisin". Etter et par min virkning kan du bruke en nesesuger, så får du ut snørret. Hvis det ikke virker, kjøp ordentlig nesespray for babyer.

Skrevet

Har bygget opp senga. Feberen ligger på 37,5-38,5 er ikke det at det er så høyt men den blir ikke borte selv med paracet. Hvis jeg skal få brukt nesesuger trenger jeg ei skrustikke for å feste hue i, det er uaktuelt! Skal sprute opp litt saltvann! Takk for gode råd!

Var ikke meningen å signere anonym!!!

Skrevet

Drypp ofte med saltvann for da løser det seg lettere opp,og kanskje hun "puster"det ut slik at du får tak i det.Har ikke så høy tp.da,men er hun mye preget av den ville jeg ringt legen og fått resept på annen febernedsettende (står helt stillt hva den het....).Jeg er vant med syke barn da,men jeg gruer skikkelig til gullet blir syk første gang...!!Blir noe annet med egne barn...

Håper pia di blir fort frisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...