pikabuu Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Syntes dere at blandings forholdene er litt "rar" Det står på pakken at det ska være 3\4dels med pulver og 1dl. melk, men da blir det jo nesten som suppe. Æ bruke riktig mengde pulver med ca. 60ml melk. og da blir den som grøt. Gir han resten av melka fra flaska. Eller er det kanskje meningen at den skal være sånn suppatte hehe... Syns at det bare blei gris da. =o)
♥ anonym♥ Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 jeg bar eblander den sånn passe jeg.. :-) hvis den er for tynn har jeg i mer pulver og omvendt. har egentli ikke gjort det sånn det står enda for han har akkuratstarta med litt større porsjoner. men ellers så syns jeg den økologiske fra 4 mnd fra hipp er noe dritt. tar i melk så den blir passe å så blir den kjempe tykk etterhvert.
Mathias`mamma Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Når du blander med mm blir den mye tynnere. Du skal gi en mengde grøtpulver og heller justere væskemngden. Når du (hvis du) begynner å blande med mme må du bruke mye mer væske en angitt for å få samme konsistensen.
pikabuu Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 Ja da er det vel det som er årsaken til det da=) Sitt jo å pumpe vær morgen for at jeg skal blande i grøt hehe Men går jo kjæmpe fint det og da. Syns egentlig at det skulle ha stått på pakken da. At det er så store forskell fra mme og mm. =o) Takk for svar
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 jeg blander den sån som jeg vil ha den jeg. Så lenge man ikke bruker mm, så kan man selv bestemme hvrdan den skal være. Med mm vil den bli tynnere og tynnere uansett hvor mye pulver man bruker.
mamman`te2flottegutter Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Jeg blander med mm og da må jeg ha i litt mindre væske enn det som står. Ellers blir det suppe.
Nye sprell Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Hvis du blander med mm, er det viktig at du ikke bruker mindre værske enn det som er oppgitt på pakken. I så fall blir det veldig hardt for magen. Mm gjør nemlig grøten tynnere fordi alle enzymene i den starter på fordøyelsesprosessen. Dette står også på pakken, under "Brukertips". :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå