Gå til innhold

Nårtid skal jeg gå over til tredje semester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 28mai...er 27+3 i dag..er det i uke 29?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er du i uke 28...

det vil si du har et par dgr igjen av 2. tri og går over i 3. tri i uke 29... såvidt jeg har forstått!! =P ikke alltid like lett dette med uker og dgr og fosterets uker og....

Skrevet

ja det går helt i surr...men jeg tror at jeg har forståttdet nå...tror jeg:)

Skrevet

hei... er du 27+3? trodde jeg var det jeg... og jeg har termin 22 Mai. Nå skjønner jeg ingenting;) Jeg skal over til søndag. da er jeg 28 fullgåtte uker. og begynt på den29 uke. Du skal vel ikke denne men neste lørdag du da?

Skrevet

okei,ble forvirret igjen...viss du er 27+3 og har termin 22mai,da kan ikke jeg være det...ble bare enda mer forvirret,tror jeg gir opp disse uke greiene...

Skrevet

på babyverden sin side er jeg 26+4dager,så det stemmer kanskje bedre?

Skrevet

Hei på deg!!

Jeg har termin 27 mai og er 26+5 i dag, du er nok dagen bak meg. Vi flytter over neste fredag/lørdag.

Her på BIM vises den uken du er inne i, dvs at når du er 26+4 er du inne i din 27ende uke. Er du med meg??

Skrevet

jeg har åsså termin 27mai og er 26+5....

Skrevet

okei,nå er jeg med igjen:) neste lørdag går jeg over i mitt siste semester..thanks:) såkjekt å få litt assistanse...

Skrevet

hehe... jammen ikke lett med disse ukene og dagene.. går i surr selv jeg! Men da er vi enige da, og du fikk vite d du ville:) Ha en strålende kveld! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...