Gå til innhold

lita78 og venter på lykkeliten-----Ny tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så starta jeg en ny,ble veeldig lang den andre.Hadde vært litt artig om vi hadde fortsatt på den for å se hvor lang den hadde blitt før en av oss var blitt gravid.For det er ikke lenge til nå sant!

Jaja,i dag ringte jeg gyn for å høre om pergoen,jeg skulle fortsette på 2 tabl om dagen så det er bra.I tillegg får jeg komme til UL på onsdag for å se om egget er på vei eller ikke.Må liksom ringe og vise interesse hele tiden for at ting skal skje.Hadde jeg ikke ringt vettu så ville det ikke blitt UL på meg.Jesus christ for et tilfeldig system vi har! Men jeg er happy nå jeg!

Ja klart at det er jo flere ting som skal klaffe før innsetting,Skal du inn på mandag for å høre om det er blitt befrukta og evntuelt innsetting da?

Jeg er helt grønn på det området enda,spør jo om alt mulig:-/

Sambo jobber i kveld(jobber jo hele tiden,snufs) men jeg har bedrevet tiden med å opprette Space i kveld,var artig det der.Kan jo lage så mye rart på en sånn side.Såg invitasjonen din så nå ligger jeg vel i vennelisten din tror jeg...

Ellers er alt som vanlig selfølgelig! Håper alt er bra med deg,lenge sia vi har snakkast på msn......det må vi ta oss tid til en dag vettu:o)

Ha en fin kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeei vennen!

Her er jeg:o)Ser du har savna meg på den gamle tråden:-) Du har sikkert oversett denne i farta!

Uttak i morra! ! ! ! ! ! ! :o)dagen er ENDELIG komt.Halleluja!

Skal tenke på deg! skjønner så godt at du ikke klarer å konsentrere deg om så mye annet nå. Må gi lyd fra deg når du er ferdig,for jeg er veeeldig spent!!!

Ellers så har jeg vært på kurs i hele dag,lite msn på meg for tida.Men når jeg først er inne så er ikke du det.Typisk det! Savner å snakke med deg også!

Vi har ikke fått resultatet på sædtesten ennå,får høre med sambo når han kommer hjem i kveld.De ringer vel?? eller er det pr.post...

Får avslutte men ønsker deg All lykke i morra******************

Go klem fra meg

Skrevet

Nå så jeg denne!! Jeg bare raser nedover listen til jeg ser den som er markert med rødt, jeg vettu;-) Den gamle var lang ja, men nå er vi jo snart gravide så da kan vi jo fortsette på 1 trim uansett..

Takk for lykkeønskninger. skal gi oppdatering så snart jeg kommer hjem. Får vite på lørdag om det hat befruktet seg. ohooo spennende...

Vi fikk brev angående sædprøven, men det er sikkert litt forskjellig praksis. Dere kan sikkert ringe selv om det tar tid.

Vel, du hører fra meg i morra. klem

Skrevet

Hvordan har det gått i dag lita................speeeeent..............:-O

Skrevet

6 egg!! Ikke noe supert antall, men er jo bare fra en eggstokk (fortsatt ikke liv i den andre). Så nå er det bare å vente til i morgen for å høre om de blir befruktet....

Var litt vondt, men fikk godt med drugs egentlig (stesolid og petitin) og det hjalp. sambo var med, men han takla dårlig å se at jeg hadde vond så han måtte gå ut igjen. men da var det nesten over uansett.. Mannfolk altså;-)

Så nå slapper jeg av på sofaen. er øm i magen og trøtt. Ny oppdatering i morgen!

Skrevet

Så flott at det gikk bra i dag.6 egg er ikke dårlig det.Krysser for at en av de er det store gullegget.

Snakkes i morra ja

Klemklem

Skrevet

to av eggene er befruktet! Hadde håpet på flere, men to er bedre enn ingenting. Ett av de er det store GULLegget ja! Så kvart på ett på mandag blir jeg "ruger". Håper de tar godt vare på "barna" våre på sykehuset så lenge.

Herregud får helt angst jeg....tenk om jeg blir gravid!

Magen ble foresten vondere og vondere i går ettersom medisinene forsvant ut av kroppen. Men ganske bra i dag. Kjennes "støl" på en måte. Var dom og MÅTTE innom på ikea før vi dro hjem i går vettu. gikk ikke mye, fordi jeg ble svimmel. men skulle nok tatt det mer med ro. Kjente ikke særlig smerter ennå da, så trodde formen var på topp. Hvordan har du det i helga da?

Skrevet

Jippi:o) to er bedre enn ett!! Nå ble jeg glad her.Ja tenk om du blir gravid nå!! jeg hadde nok fått angst også! ÅÅ hadde vært helt fantastisk om det går bra nå,unner deg det så utrolig mye!

Er nok lurt å ta det med ro ja.men skjønner godt at du måtte inn på Ikea;-) jeg kunne gått der hele dagen,lyst på ALT!

Nei ellers så har vi nettopp komt hjem fra handletur,tenkte å lage hjemmelaget waldorf salat med spekeskinke.MMMMM er jo bare snadder vettu! Sambo skal på fest i kveld så jeg skal bare kose meg i kveld.Har litt lyst å bli med også men jeg tar faktisk ingen sjanser nå når jeg går på pergo,vil ikke drikke i tilfelle,alkohol skader sikkert ikke eggmodningen men jeg tar ingen sjanser nå! Er visst litt hysterisk for tida..

I dag har jeg hatt volsomme hetetokter,måtte komme noen bivirkninger ja.Men så lenge jeg ikke blir kvalm så er det greit! Merker også at jeg har problemer med å sove og føler meg generelt irritabel og sliten.Har krangla med sambo i flere dager nå,er så mye med oppussing,flytting,ny jobb,kurs,og så er det prøving attpåtil! Kan jo bli stressa av mindre.Så vi er igjennom en tøff periode nå.Men ting ordner seg jo etterhvert.

Ha en fin kveld vennen,og så må du slappe av så godt du kan! Håper du ikke får mer vondt..

Go klem fra meg

Skrevet

Hei og hå!

Ja nå er spiren godt plassert i livmora!! Helt utrolig.... Ett egg til hadde også befruktet seg, så tallet ble 3, men bare ett var helt optimalt (åttedelt). Det andre "aktuelle" var seksdelt. om det deler seg til i morgen får vi det på frys *håper*

Ny akupunkturtime i kveld, mer får jeg nesten ikke gjort. får prøve å leve så normalt som mulig. Men vet at tida blir laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!!

Og du da pergoberta? Hur går det?

Skrevet

Hei:o)

Å gud så rart lita!!!! No er du jo på god vei jo! Er det ikke litt uvirkelig også? tror jeg hadde følt det etter så lang tid med prøving.....Tenk om du blir gravid nå,da kommer jeg til å begynne å grine her av glede! Håper det andre egget deler seg til i morgen da og får det på frys.

Hva skjer fremover,når blir det testing og sånn?

Jeg har vært på min første arbeidsdag på butikken,oh my god så mye varer! Er nok å gjør på iallefall.Veldig kjekt å få endelig begynne der,nå er liksom alt normalt igjen.Ser fram til lønninga den 30...

Snakkes senere, jeg er så glad på dine vegner:-))))))

klem

Skrevet

Hei igjen...

Nå går dagene sakte ja... uff. men skal på jobb igjen i morra, så det vil hjelpe litt:-)

Skal ta blodprøve den 9 og grav.test den 13. Altfor lenge til!!! Kan kanskje teste et par dager før, tror du ikke?

Det sies at det fester seg på rugedag 3, altså i morra. Er så spent...

Nok om meg. Så nå er du igang i butikken. så artig!! Er godt med en "vanlig" hverdag ja. selv om man kan ønske seg fri mange ganger. Jeg hadde aldri klart meg om jeg skulle gå hjemme over lengre tid.

Har ikke tid til å skrive så mye nå, skal prøve å komme igang med fordypningsoppgaven..Herregud, jeg kommer aldri til å bli ferdig i tide!! Klarer ikke helt å konse om dagen...

Vi snakkes, vennen.

Krysser fingra for oss nå

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

god morgen vennen!

er så rart at du går og ruger nå:-)))))håper det fester seg i dag! vet ikke om jeg hadde turt å teste før den 13 jeg....da vet du iallefall det endelige svaret.

I går var jeg hos gyn,tok UL og fant ett egg som var modent og bra.Tror det var 18 mm,kan det stemme tro...uansett så var eggløsningen nært forestående.Egget lå på venstre eggstokk da,var litt dumt siden egglederen er på høyre men sjansen var like stor likevel fikk jeg beskjed om.Så nå er det el testing fremover,og fikk jeg ikke positivt utslag på dag 15(i morra) skulle jeg ringe inn og få en sprøyte.

Nå blir det pergo pause i neste syklus men begynner på enkel dose om mensen kommer etter der igjen.Sambo sin prøve var veldig bra den,han har 120 mill svømmere så ingenting galt der;-)Ivf papirene ble sendt på mandag,vi skal til Bergen.

Tar det ca 1-2 uker før en får svar...vet du det??

Jaja det var oppdateringen fra meg,lykke til med oppgaven din.

Klem

Skrevet

Hei hei,

Så flott at du har et egg som snart er klart. 18mm stemmer nok bra. mine var mellom 15-17mm tror jeg. men det er ikke egget de måler, det er eggposen (sånn jeg har skjønt det, da). Jeg tror heller ikke du skal bekymre deg for "feil" side. eggstokkene forflytter seg visst litt rundt. Ved en UL lå min bak livmora, gangen etter lå den tydelig på ene siden. Gyn sa at den kunne nesten dyttes på:-)

Og papirer er sent...så bra! Da blir det pergo i ventetiden..da blir den ikke så lang (OM dere skulle trenge ivf, det gjør dere jo sikkert ikke!) Jeg aner ikke når dere får svar...

Hos meg går nå dagan....sakte.. eller egentlig har dagen i dag gått fort. Full rulle på jobb og to venninner på besøk i kveld.

Jobber du fulltid i butikken foresten?

Skrevet

i dag fikk jeg POSITIV el test med cb digital:-) for aller første gang!! Det var helt merkelig å se egget komme opp! Men vet du hva....sambo er borte i helga!!!! Går det virkelig an å være så uheldig????????????? sendte nettopp melding til han og bannte og steikte,herregud altså!nei og nei men jeg skal jo være fruktbar til søndag så håper vi rekker å kose da.

Det at eggstokkene flytter på seg har jeg aldri hørt før....er det virkelig sånn altså?! jeg forstår liksom ikke at jeg kan bli gravid selv om egget slipper der egglederen er borte men...tydeligvis så går det an:-)

Jeg har kontrakt på 75% i lavsesongen og 100 i høysesongen og det er det snart så jeg jobber fullt frem til august.Men har jo store planer om svangerskapspermisjon snart også;-)

jobber hele tiden akkurat nå men det blir jo bare sånn frem til vi åpner 15 mars.

Hvordan står det til med deg? Vanskelig å la være å tenke på å teste....er jo ikke såå lenge til du kan det:-) er sikker på at det går din vei nå jeg.

Hva skal du gjøre i helga da,bare slappe av? det skal jeg,reiser til foreldrene mine i morra så det blir bra.

Du må ha ei goooood helg og kos deg:-)

Skrevet

hei og go søndag!

Håper du har hatt en deilig helg! I kveld er det bare å hoppe på sambo ikke sant?? Har han kommet hjem enda? Jævlig surt at han er borte når du har gått på pergo, funnet eggløsning og alt! ja ja... Det går nok bra likevel. Skal se dere rekker det!

Hos meg går det greit. kjenner ingenting bortsett fra noen stikkinger og ømme pupper. Men går på crinone-gel (progesteron) som jeg setter i skjeden, så det er nok av hormoner som forårsaker symptomene. Usj.. Har ingen god følelse om dagen, men jeg tenker som så at vi har to forsøk igjen og sjansen er stor for at vi klarer det i løpet av dem..

Var i 30 årslag i går. Jeg hadde med alkoholfri vin for å slippe spørsmål, men dro hjem før 12. Ikke mye artig å være edru på fest når folk begynner å bli dritings... Sambo var også møkkings. Kan ikke fordra han når han blir slik, kan ikke noe for det.

I kveld skal vi på ishockeykamp. Sambo er hekta, og det har faktisk smittet over på meg også. Synes det kan være gøy av og til. Han er gudsjelov ikke med i sånn supportergjeng som står å synger da... da tror jeg ikke jeg hadde blitt med. Akkurat den supprtergjengen her er nemlig superharry..

Vi prates, masse lykke til i kveld!!!

Skrevet

Hei vennen.

I dag har jeg seinvakt,begynner ikke før 12,deilig å sove lenge.

Ja vi hadde oss i går kveld,så nå blir det spennende fram til ikm den 16.Ikke at jeg har store trua på at vi rakk det men...vi får håpe det beste.

Er vel godt tegn at du kjenner stikkinger:-)) og ømme bryst.Det har du vel ikke kjent så tidlig før?? håper det er spiren som har festa seg.Men som du sier så er det jo betryggende at det er to forsøk igjen også,så du blir nok gravid snart uansett:-)

Så dere liker ishockey,hvordan gikk det i går da? hehe ja jeg syns jeg ser typen din stå der med harry gjengen og synge,(får bilde i hodet at det er DEN gjengen med brille og hockeysveis:-)

jeg har heller aldri vært noe stor fan av den sporten men det hadde nok vært annerledes om sambo var det ja.

Flink jente og har med seg alkoholfritt i helga! Så det var ingen som merka det altså? ja vet du hva når sambo drikker cocnac blir han helt på bærtur,går ikke an å snakke til han omtrent.Det har hendt flere ganger at jeg har reist hjem igjen alene bare fordi han har vært helt idiot.Uff ikke greit det.Men da får han som regel høre det på søndagen,ikke mye høy i hatten da altså!

Jaja nei får vel ta i et tak her i huset,er helt kaos nå for tida.Driver og pusser opp til visning rundt den 15 april.Skal bla skifte til parkett gulv og sette inn skyvedørsgarderobe på soverommet.Megleren sa at taksten da kom til å stige.Ellers så er det nedvasken som blir et styr! og annet dill som tar sånn tid.Skal bli godt å få solgt å komme i orden i det nye huset.

Snaks:-)

Skrevet

Hei hei

Nedtelling til den 16 nå da...? Jeg kommer til å teste lørdag eller søndag. leste om ei på ass.befruktning som har fått positiv test etter bare noen dager. Men jeg skaaaaaaaal vente til helga. Skifter veldig mellom å være positiv og negativ rundt dette. Den som lever får se....

He he..artig bilde du fikk av sambo min der oppe i den supportergjengen....da hadde jeg slått opp tror jeg (he he). Men kampen gikk bra. Laget vårt knuste bortelaget fra Fredrikstad 8-1.

Spennende tid dere er i da..med flytting, takst, salg og visning.... men kanskje litt slitsomt også. Sambo bad meg ta det mer ro i dag. Det er utrolig mye på jobb om dagen. Oppstart av nytt kurs og innspurt av et annet. vet betyr mye planlegging og vurdering. Desverre er jeg veldig alene om det, så jeg føler mg veldig usikker på mye. I tillegg har jeg en timeplan som innebærer undervisning på to steder samtidig..med 6 km imellom. Smart?? Nei, det er bare stress om dagen. Og å drive å ordne opp i sånne teite ting fra ledelsen stjeler krefter.

Men det er godt å jobbe også. oppdager plutselig at jeg ikke har tenkt på den lille spiren vi satt inn på noen timer.

Oppgaven jeg skal skrive har jeg nesten gitt opp. begynte å grine i går da jeg ikke fikk til hjemmesiden jeg skal presentere den på. Ustabil?

Klem

Skrevet

hei:-)

Hvordan går det? kjenner du noe? blir kjempespennende når du skal teste i helga....

stress på jobben altså..ikke bra.Skjønner at du blir oppgitt når det er sånn kav på jobb med presentasjoner og alt mulig,det er jo veldig mye du er igjennom akkurat nå.Ikke rart at følelsene tar overhånd! Men samtidig er det bra at du får tankene bort fra spiren også av og til.

Håper ting går seg til på jobben snart...hvordan gikk det med hjemmesiden??

Jeg går bare og venter på ikm,har laga en tråd for oss som testa positivt samme dagen som meg.Greit å snakke med andre som ligger likt i løypa.He he vurderte å ramme inn testene og henge de på veggen en stund ;-) fy flate så glad det går an og bli for å få positivt utslag,skulle tro det var gravitest!;-)

yesyes,ellers så blir det pause i oppussingen i kveld,godt å slappe av.

Snaks vennen,ha en fin kveld

Skrevet

Hallå!

Ja nå går jeg bare å venter...blodprøve i morgen og CB på lørdag. Ingen tegn til mensen, men det er ikke særlig sikkert tegn da hormonene jeg bruker kan forhindre den.

Du da? IKM den 16, ikke sant? om en uke? kjenner du noe ennå da? Utrolig spennende det her altså...

Kort innlegg her nå, men får bli mer siden..

Klem

Skrevet

Hei

Har du testa???????

Jeg fikk brevet fra ivf i går! 6 mnd ventetid,godt å være i gang.Sambo er i bergen på Dolly Parton konsert med noen kamerater i helga,er misunnelig! Fikk ikke tak i flere billetter vettu,irriterende! jeg var ute i går med ei venninne,men det var jo så kjedelig ute så jeg angra på hele greia.Sikkert ikke så lurt å drikke nå om jeg skulle være gravid heller men det ble ikke så mange øl heldigvis.

Kjenner ikke noen symptomer,kanskje litt mensmurringer men det er sikkert bare noe jeg tror! ja ikm er den 16

var og tok blodprøve i går for å sjekke el og progesteron.

Jeg venter spent på svar fra deg i dag.....

Skrevet

Det var ikke mye å være spent på...negativ selvfølgelig! Skjønner ikke hvordan jeg kunne tillate meg å håpe en gang. Det er nok ikke meninga. En skikkelig drittdag i dag, men jeg overlever vel. Har skikkelig lyst til å ta en fest i kveld og gjøre noe annet, men får vente litt til. ifølge sykehuset skal jeg ikke teste før tirsdag, men har ingen tro på at resultatet forandrer seg til da.

Nå satser vi alt på deg!

Klem fra triste meg:-(

Skrevet

uff så kjedelig...men du må ikke gi opp håpet,husk at den kan være positiv på tirsdag.Krysser alt jeg har for det.*Trøsteklem*

Skrevet

Hei vennen!

Hvordan gikk det med testinga i dag?

Skrevet

hei du! var fortsatt negativ på tirsdag..Tok derfor ikke noe mer progesteronmedisin. Men tror du mensen kommer? Neida.....

Hvordan går det med deg? Nå er jeg kjempespent på din IKM...

Skrevet

Hvordan går det? tegn til tanta rød ennå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...