Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 poden fyller 1år i juli... når bør jeg sende søknad om kontantstøtte? :-)
selfangerkjerringa Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Tidligst mulig. Mange trygdekontor har laaaang behandlingstid :/
Sivalur Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hmm. Tar det såå lang tid altså? Hvis ikke vi får barnehageplass skal en av oss være hjemme med kontantstøtte. Men vi håper jo i det lengste på plass og det får vi ikke vite før til sommeren. Jaja, da får det bare ta lang tid dersom det blir sånn...
selfangerkjerringa Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 går helt fint an å søke full kontantstøtte, og så sende inn endringsmelding hvis dere får barnehageplass Det er slik det er nent å fungere i hvert fall.
Mathias`mamma Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Hvis det er så lang behandlingstid..vil det si at jeg bør søke nå ( jr født i august) eller er det for tidlig? Vi har bestemt oss for at han ikke skal i barnehage ennå...
selfangerkjerringa Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Like greit å ha det unnagjort - tida flyr Såvidt jeg vet er det ingen frist for hvor tidlig en kan søke, men du kan jo sjekke det opp.
Synnøve Finden Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Jeg leverte mnd han fylte 1år, var innom trygdekontoret tidligere og de sa at de ikke tok i mot søknaden før mnd han fylte året. Kontantstøtten utbetales ikke før mnd etter de fyller år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå