Gjest Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jenta vår er veldig sterk, og hun har løftet hodet mye når hun ligger på ryggen , hun vil absolutt IKKE ligge i vippestolen og når vi triller tur så kaver og stresser hun ofte fordi hun vil sitte opp å "se" seg rundt... Er det farlig og la henne sitte i vognen nå??! Hun er 4.5 mnd ....jeg vet man egentlig skal vente til fylte 6 mnd da.....
Bægge dætern Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 setter hun seg opp hvis du legger henne på gulvet? de er vel egentlig ikke sterke nok til å sitte før de gjør det selv....... det er ihvertfall min logikk, andre er nok helt uenige i det ; )) har du prøvd å bare vippe tilbake kalesjen så hun ser litt hustak og tretopper- kanskje det er nok for en periode?
Murmeline Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 De sitter jo i bilstol også Snuppa mi får sitte litt de gangene hun er våken og nysgjerrig. Hun heiser seg opp i disse tilfellene, og viser tydelig at hun heller vi sitte. Ser an hvor mye hun sitter ellers da, og bruker nesten aldri bil, så da overlever hun nok 10 min i vognen;)
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 jada, la henne få sitte litt med svak helling i ryggen. Men når du ser at ryggen ikke er strak og rett, altså at den faller litt sammen.....da legger du henne ned igjen. Det er ikke sånn at babyer må ligge i vater til de er konfirmanter....men alt med måte.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Tja,tenker også det er ok å la han sitte litt i vognen...5 mnd.Begynte med det i går faktisk på cafe.Det heter vel at de ikke skal sitte før de setter seg opp selv,men gutten min har ikke tolmodighet til å ligge lenger-han vil se!Samme på fanget,setter seg opp,jeg legger han ned og sånn går det;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 har du først latt avkommet se verden fra vertikalen tar det neppe til takke med horisontalen igjen.....
candyland Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 går vel bra på korte turer. men kan du ikke heller trille en tur når hun begynner å bli trøtt da? jeg triller min når han skal ha luren sin i tolvtida, da sover han som en stein fra jeg legger han i vogna..
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Hun gråter ikke selvom hun må ligge i vogna, av og til liker hun det, men hun er veeeldig nysjerrig hehe! Men det pleier å hjelpe hvis jeg tar ned kalesjen....men tenkte jeg skulle prøve litt forsiktig i morgen, hun kan jo ikke sitte enda så jeg vil være veldig forsiktig..... kalesjen
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Skjønner ikke helt hvorfor det står kalesjen der..hehe.!! IKKE mitt nye nick ialllefall:-)
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Sikkert sant det om vertikalen og horisontalen,hehe:)
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 fysioterapeuten her sa at det var greit,jeg kunne ta f.eks en dyne å pakke nedi slik at hun sitter inntil den liksom..Ikke rett opp og ned!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 det er alt for tidlig at en unge på 4,5 mnd sitter i sportsvogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå