Gå til innhold

Kan hun sitte i vognen nå?! 4.5 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er veldig sterk, og hun har løftet hodet mye når hun ligger på ryggen , hun vil absolutt IKKE ligge i vippestolen og når vi triller tur så kaver og stresser hun ofte fordi hun vil sitte opp å "se" seg rundt...

Er det farlig og la henne sitte i vognen nå??!

Hun er 4.5 mnd ....jeg vet man egentlig skal vente til fylte 6 mnd da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

setter hun seg opp hvis du legger henne på gulvet?

de er vel egentlig ikke sterke nok til å sitte før de gjør det selv.......

det er ihvertfall min logikk, andre er nok helt uenige i det ; ))

har du prøvd å bare vippe tilbake kalesjen så hun ser litt hustak og tretopper- kanskje det er nok for en periode?

Skrevet

De sitter jo i bilstol også:) Snuppa mi får sitte litt de gangene hun er våken og nysgjerrig. Hun heiser seg opp i disse tilfellene, og viser tydelig at hun heller vi sitte. Ser an hvor mye hun sitter ellers da, og bruker nesten aldri bil, så da overlever hun nok 10 min i vognen;)

Skrevet

jada, la henne få sitte litt med svak helling i ryggen. Men når du ser at ryggen ikke er strak og rett, altså at den faller litt sammen.....da legger du henne ned igjen.

Det er ikke sånn at babyer må ligge i vater til de er konfirmanter....men alt med måte.

Skrevet

Tja,tenker også det er ok å la han sitte litt i vognen...5 mnd.Begynte med det i går faktisk på cafe.Det heter vel at de ikke skal sitte før de setter seg opp selv,men gutten min har ikke tolmodighet til å ligge lenger-han vil se!Samme på fanget,setter seg opp,jeg legger han ned og sånn går det;)

Skrevet

har du først latt avkommet se verden fra vertikalen tar det neppe til takke med horisontalen igjen.....

Skrevet

går vel bra på korte turer. men kan du ikke heller trille en tur når hun begynner å bli trøtt da? jeg triller min når han skal ha luren sin i tolvtida, da sover han som en stein fra jeg legger han i vogna..

Skrevet

Hun gråter ikke selvom hun må ligge i vogna, av og til liker hun det, men hun er veeeldig nysjerrig hehe!

Men det pleier å hjelpe hvis jeg tar ned kalesjen....men tenkte jeg skulle prøve litt forsiktig i morgen, hun kan jo ikke sitte enda så jeg vil være veldig forsiktig.....

kalesjen

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor det står kalesjen der..hehe.!!

IKKE mitt nye nick ialllefall:-)

Skrevet

fysioterapeuten her sa at det var greit,jeg kunne ta f.eks en dyne å pakke nedi slik at hun sitter inntil den liksom..Ikke rett opp og ned!

Skrevet

det er alt for tidlig at en unge på 4,5 mnd sitter i sportsvogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...