Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Er dere hva man kaller "etnisk norske", eller har dere innvandrerbakgrunn? Og hvis dere er etnisk norske: Er dere religiøse - medlem av ett eller annet trossamfunn? Jeg er så nysgjerrig på dere!
Banshee Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 etnisk norsk, medlem av Statskirken, men ikke troende.
selfangerkjerringa Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 hva definerer du som "mange"?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Ups... jeg glemte å skrive hva jeg mener med "mange". Jeg mener da 4 eller mer. Skriv gjerne hvor mange dere har!
Aga:-) Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Hehe. Vi har fem, og er etnisk norske og lite religiøse. Hvorfor er du så nysgerrig på oss da? Nå ble jeg veldig nysgjerrig på deg!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har bare to. Har egentlig tid til å få mange jeg også, og jeg kunne i grunnen tenke meg det. Men jeg tror ikke at de personlige ressursene strekker til; Jeg blir altfor lett stresset, og jeg makter ikke å leve i kaos. Derfor tror jeg at 3 blir mer enn nok for meg, dessverre. Jeg beundrer desto mer dere som klarer å ha så mange, noe som fører til at jeg begynner å lure på hvem dere er. Vi vet jo at folk med ikke-vestlig innvandrerbakgrunn og folk i religiøse miljøer får mange unger, og det er jo veldig få av oss andre som får mange. Derfor synes jeg det er veldig spsielt og beundringsverdig. Jeg lurer på hvordan dere klarer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå