Gå til innhold

November: Bodyer


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei c",)

Er det noen som kan anbefale noen bodyer? Kjøpte for en stund siden et par på H&M, men de er så trange at jeg føler meg som barnemishandler når jeg må bruke de. Er så kjipt å komme hjem med en haug med bomkjøp, derfor lurte jeg på om noen her vet hvor de har bra bodyer.

Har brukt det "gamle" systemet med trøyer og bukser på de andre barna så har ikke så mye erfaring med forskjellige bodyer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de bodyene name it har er kjempefine. Skatten vår er så stor så vi bruker str 68 tilhan. De med overlappingssystem på H&M er også kjempegreie.

De har sett med bukse m føtter og body m overlapping som er kjempe gode! De koster 69 kr for 2 pack body og 69 kr for 2 pk bukser!! Ellers er det ofte fine priser på Exit butikkene herover (østlandet) med 2 bodyer for 99,-

 

Håper du finner noen dere blir fornøyde med!

PS på exit har de sånne "cowboy" skjerf som er fine å bruke i halsen. De er doble med fleece under og bomull oppå og funker bra som skjerf/siklesmekke..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til nå bare brukt ull-bodyer på lillemor, og er fornøyd med janus sitt prinsesseull, nøstebarn sine ull bodyer, også har jeg et par fra reflex, de er tynne, men veldig gode og myke!

 

Samme med ullstillongser/strømpebukser!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har i tillegg en del ullbodyer vi også. Janus sine produkter er kjempefine og veldig bra. Varme og gode uten å være trange og tykke.

Har bestilt flere derfra nå se på www.krabaten.no :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...