Gå til innhold

Noen fra Horten, evt. Tønsberg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan! Jeg er 37 år og fikk en gutt i januar. Skal snart flytte til Horten og vil gjerne treffe noen på samme alder som nylig har blitt mamma...hvis det finnes noen da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

teller det at jeg har familie i tønsberg???

:-)

det jeg vet er at på treffene kommer de fra øst og vest for en kaffe... så hvis du har bil så skal du se det blir kaffe på deg med bærumsgjengen selvom du bor i Horten.

Lykke til med flytting i alle fall!

:-)

Skrevet

Jeg har en venninne i Tønsberg... Og så er jeg der endel i embets medfør, og da tar jeg Moss-Horten ferja... Det må da telle litt!

Skrevet

Gratulerer forresten, og velkommen inn hit!

Skrevet

jeg velger å tro at det teller trollet!

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten...å så heldig du er!!! *smiler*

Jeg bor ikke i Vestfold, men i Bærum...og det er jo ikke så langt hverken hit eller dit... Selv er jeg på farten både til Nesodden,Ås, Ski og Moss når det er noe morsomt som skjer der... Eller så kommer det noen hit til Bærum...Du er selvfølgelig velkommen til å komme du også..

Vet at det tidligere var en ganske aktiv gjeng fra Drammens området som møttes noen ganger, men hvordan det er nå vet jeg desverre ikke...

Skrevet

Gratulerer så mye med lillegutt!!! Jeg bor i Oslo dessverre...

Har du prøvd på treffsidene for Vestfold?

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner og mange hyggelige svar! Jeg bor faktisk i Bærum nå, men flytter "dessverre" til Horten i påsken. "Dessverre" fordi det virker som det er mange ålreite mødre fra Bærum her inne:-) Nei, har ikke besøkt sidene for vestfoldinger...er ny her inne og ikke fått med meg at det er egne sider for de forskjellige fylkene...men det skal jeg sjekke ut, takk.

Skrevet

Ja, da er det jo litt synd på deg som skal flytte...*ler* Men det er garantert mange flotte mødre rundt omkring Horten også!!!

Og her inne trenger man jo ikke ta hensyn til geografi i det hele tatt...heldigvis!

Skrevet

Hei hei!!

Jeg bor i Tønsberg, og det er en kjempebflott by. Her har vi dib treff også. Så du får slenge deg på der og se om du trives=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...