shari Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Sønnen min på en måned er så tett i nesa. Virker ikke forkjøla for han har vært sånn i tre uker uten forbedring. Har vært hos lege to ganger men hun mener jeg ikke skal bekymre meg. Det er bare så vondt å høre at han sliter med pusten. Når han sover puster han lettere. Noen ganger når han ammer glemmer han også å puste helt til han blir helt desperat. Noen som har opplevd det samme.
Mauritius:) Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Kjøp nesedråper på apotek, det kan hjelpe han å puste bedre. Du kan også kjøpe en nesesuger for å fjerne snørr.
Mathias`mamma Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 ...eller drypp med morsmelk hvis du har. Det funket kjempegodt på jr.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Ja,lillegutt har vært litt småtett i nesen siden han ble født og hatt litt hoste.Er 5 mnd.nå...Legen mener jeg ikke trenger bekymre meg.Men jeg synes det er trasig!!!Ville holdt meg til saltvanns dryppning,saltvann er naturlig i kroppen og man kan dryppe så ofte man vil.Melk kan tette litt faktisk..,men i mangel på noe annet er det ok. Ang.ammingen og at han glemmer å puste,prøv å stryke lett på han mens han ammer...Så det er ikke det at han svelger luft og plages med å puste etter det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå